Tekniikkakeskustelut > Projektit

Transit Matkaaja -91 osia?

(1/2) > >>

Lakelander:
Juu, siis mulla on tuollainen otsikossa mainittu asuntoauto. Ihan hyvä, mutta pikkuosia olis tarvis. Apparin puoleinen takalampun lasi, 12 voltin kiertovesipumppu pitää meteliä ja keittiön altaan vesihana on jumittunut aukiasentoon. Mistä kannattaisi kysellä näitä varaosia tai sitten vinkkejä mitä niille voisi tehdä. Tää on mun ensimmäinen asuntoautoni, enkä ole oikein vielä jyvällä tällaisista huoltohommista. >:(

Kare:
Terve!

Jos tossa on takavalot ns. "suksiboksin" kannessa, niin tuolta varmaan löytynee (ite ainakin sain omaani ihan kohtuu hintaan).

Samoin kiertovesi pumppuja sekä vesihanoja ym. löytyy joka lähtöön: http://www.sarkacaravan.fi/

Oulaa:
vuosi sitten Matkaajan takavalot löytyi ihan tavalisesta autotarvikeliikkees tä
Talmu merkkisinä ,perutusvalolla tai ilman .

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Lakelander - 27.02.2014     kello on 15:05 ---Juu, siis mulla on tuollainen otsikossa mainittu asuntoauto. Ihan hyvä, mutta pikkuosia olis tarvis. Apparin puoleinen takalampun lasi, 12 voltin kiertovesipumppu pitää meteliä ja keittiön altaan vesihana on jumittunut aukiasentoon. Mistä kannattaisi kysellä näitä varaosia tai sitten vinkkejä mitä niille voisi tehdä. Tää on mun ensimmäinen asuntoautoni, enkä ole oikein vielä jyvällä tällaisista huoltohommista. >:(

--- Lainaus päättyy ---

Muutappa toi otsikko sellaiseksi, että sinä tarvitset osia. Nyt saa sellaisen kuvan, että myyt osia. Thumb

Lakelander:
Ihan hyvältä näyttää tuo Sarka Caravanin tarjonta, täytyypä tutkia tarkemmin. Alden pysypannuun taitaa myös löytyä varaosat tuolta...  Nuo kuvissa olevat hanat ovat yksiotehanoja ja tarvitsee yhden ison reiän, vanhassa on kahdella pienellä läpiviennillä, joten pientä näpräämistä aiheuttaa.

Käpäisempä katsomassa paikallisesta autotarvikeliikkees tä tuota takavaloa ensimmäiseksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View