Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Foorumin sisältö.

(1/5) > >>

Dorotea:
Foorumi on nyt ollut noin kolme kuukautta toiminnassa ja mitä olen seurannut keskustelujen aiheita, niin tekniseen puoleen ei kovin paljon ole tullut kirjoituksia.

Tuntuu, että tänne siirtyneillä on pääasiassa kaikki laitteet kunnossa. Ja mikä onkaan sen parempaa. Palstan kirjoitusten lajikirjo on lisääntynyt, ja se ehkä kertoo, että valittu suunta on ollut oikea. Ei rajoiteta tiukasti ainoastaan matkailuun ja teknisiin asioihin juttua.

Kansahan tarvitsee myös leipää ja sirkushuveja, kuten jo aikoinaan roomalaiset totesivat! :D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 20.03.2011     kello on 14:32 ---Foorumi on nyt ollut noin kolme kuukautta toiminnassa ja mitä olen seurannut keskustelujen aiheita, niin tekniseen puoleen ei kovin paljon ole tullut kirjoituksia.

Tuntuu, että tänne siirtyneillä on pääasiassa kaikki laitteet kunnossa. Ja mikä onkaan sen parempaa. Palstan kirjoitusten lajikirjo on lisääntynyt, ja se ehkä kertoo, että valittu suunta on ollut oikea. Ei rajoiteta tiukasti ainoastaan matkailuun ja teknisiin asioihin juttua.

Kansahan tarvitsee myös leipää ja sirkushuveja, kuten jo aikoinaan roomalaiset totesivat! :D

--- Lainaus päättyy ---

Saman olen itsekin laittanut merkille. Toivotaan ettei
niitä vikoja kovinkaan paljon tule.

Mutta leipää ja sirkushuveja vaanaritkin tarvitsevat.

Ossi66:
Teknisiä keskusteluja näkyy oyörivän enemmän tuolla "sisarfoorumilla" - vastaillaan niihin sitten siellä aina kun tulee siellä vierailtua ;)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.03.2011     kello on 16:14 ---Teknisiä keskusteluja näkyy oyörivän enemmän tuolla "sisarfoorumilla"

--- Lainaus päättyy ---

Voipi johtua pitkälti siitä että sinne on (vielä) uusien helpompi löytää, kun he alkavat hakea vinkkejä vaunujensa korjauksiin ::)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 20.03.2011     kello on 16:26 ---Voipi johtua pitkälti siitä että sinne on (vielä) uusien helpompi löytää, kun he alkavat hakea vinkkejä vaunujensa korjauksiin ::)

--- Lainaus päättyy ---
Voipi johtua myös siitä, että siellä on valtava arsenaali kirjoituksia tekniikasta.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View