Onko kone pakettikone vai itse koottu? Mulla vois olla tuon ikäisiä Hp:n virtalähteitä, mutta en äkkiä muista onko niissä 5v lähtöä.
Sivuja: [1] Siirry alas
Onko kone pakettikone vai itse koottu? Mulla vois olla tuon ikäisiä Hp:n virtalähteitä, mutta en äkkiä muista onko niissä 5v lähtöä.
Wanha kone, josta kämähti virtalähde... Vaan ei uusissa ole enää mitään -5 volttia ja lauta haluaa sen. Saako sen jotenkin 'älykkäästi' aikaiseksi, vai pitääkö vaan etsiä wanha varaosa?http://www.atk-huolto.fi/cat/product_details.php?p=243 Onko se tosiaan -5 volttia?
Onko kone pakettikone vai itse koottu? Mulla vois olla tuon ikäisiä Hp:n virtalähteitä, mutta en äkkiä muista onko niissä 5v lähtöä. 5v on kyl varmaan kaikissa. -5V on poistettu uusimmista. Tosin joissakin ATX 1.2 speksin mukaisissa tai vanhemmissa se saattaa olla. Onko se tosiaan -5 volttia? Luultavasti kyllä, ainakin toi on ihan standardijännite vanhemmissa AT ja ATX virtalähteissä. Jos ei muuten saa hommaa ratkaistua, niin -12 voltista regun avulla saa sen -5 volttia helposti.
onko se AT vai ATX ... millainen liitin emolevylle?
onko poveri muuten "standardi kokoinen" ... paljonko pitää olla watteja ? saatais löytyä jostakin varaston perältä vanhoja povereita kun vaan kerrot että millainen, laita kuvaa. On mullakin läjä, tietäis liittimet mitä kaipaa.
Vanhoissa menee 20 napainen + 4-napainen neliö , joissakin 4 tai 5-napainen 1-rivinen liitin. Kerro kerro Sivuja: [1] Siirry ylös
|