rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Akku tyhjenee  (Luettu 5370 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.04.2024 kello on 23:32
  • Sebulon
Vs: Akku tyhjenee
« Vastaus #15 : 23.02.2014 kello on 00:03 »
Kiitoksia vinkeistä. Radion olen poistanut kokonaan ja kaasuhälytimestä on sulake irti samoinkuin jälkasennus sähkökellostakin.
Ainoa kuorma lienee ollut se varausindikaattorin päälläolo.
Täytyy seurata jännitteen mahdollista laskua nyt kun kaikki sähköä kuluttavat laitteet on poistettu epäiltyjen listalta.
Epäilin myös mahdollisuutta 7-napaisen 2 nastasta kosteuden myötä karkaavasta virrasta. Liekö todennäköinen. Pistoke pussin alla suojassa telineessään. Kiitoksia kaikille neuvoja antaneille.Seb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Akku tyhjenee
« Vastaus #16 : 23.02.2014 kello on 07:51 »
Lataa sebulon akku täyteen ja ota sitten miinus kenkä irti. Jos akku purkautuu, vika on akussa.  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:35
Vs: Akku tyhjenee
« Vastaus #17 : 23.02.2014 kello on 17:32 »
Epäilin myös mahdollisuutta 7-napaisen 2 nastasta kosteuden myötä karkaavasta virrasta. Liekö todennäköinen. Pistoke pussin alla suojassa telineessään. Kiitoksia kaikille neuvoja antaneille.Seb

Eikö tuossa piuhassa ole sulaketta? Sen sulakkeen irrottamalla pitäisi sinne vuotavan virran loppua  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:51
  • Autossa on pyörät
Vs: Akku tyhjenee
« Vastaus #18 : 23.02.2014 kello on 17:52 »
Lainaus
Epäilin myös mahdollisuutta 7-napaisen 2 nastasta kosteuden myötä karkaavasta virrasta. Liekö todennäköinen. Pistoke pussin alla suojassa telineessään. Kiitoksia kaikille neuvoja antaneille.Seb

Tuon sulkisin pois kokonaan  ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
Vs: Akku tyhjenee
« Vastaus #19 : 25.02.2014 kello on 12:05 »
Tuon sulkisin pois kokonaan  ;)
Työnantajan kärryn sähköt kerran purettiin, vika löytyi sitten lopulta auton pistorasian takaa josta puuttui tausta, purki myös akkua sen lisäksi että sotki pistorasian toiminnot ruosteen yhdistäessä napoja. Vuoden vanha asennus oli autossa..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 14:24
Vs: Akku tyhjenee
« Vastaus #20 : 25.02.2014 kello on 13:42 »
Minulla on jatkuva + johto ollut auton pistokkeessa irti/rikki. Hienosti sekoitti koko sähköjärjestelmän kun virta pääsi kulkemaan takaisin muita johtoja pitkin

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:51
  • Autossa on pyörät
Vs: Akku tyhjenee
« Vastaus #21 : 25.02.2014 kello on 14:20 »
Työnantajan kärryn sähköt kerran purettiin, vika löytyi sitten lopulta auton pistorasian takaa josta puuttui tausta, purki myös akkua sen lisäksi että sotki pistorasian toiminnot ruosteen yhdistäessä napoja. Vuoden vanha asennus oli autossa..

Eihän tuollaista saisi autoonsa laittaa  :-[
Itse käytän vain massaan valettuja rasioita, ei ongelmia

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:21
  • Lempäälä
Vs: Akku tyhjenee
« Vastaus #22 : 25.02.2014 kello on 22:39 »
Itse käytän vain massaan valettuja rasioita, ei ongelmia
  Eiköhän noilla tavallisillakin pärjää, kunhan on tiivis--paitsi vesireikä auki ja hiukan "vassua" liittimiin??

  • Vieras
  • Vs: Akku tyhjenee
    « Vastaus #23 : 9.05.2014 kello on 13:38 »
    Mulla hobby 400:n jossa jatkuva kulutus tyhjänä n. 0,11A. En keksi syytä. Vaunu on juuri otettu käyttöön ts. uusi. Myyjäpuolella ei mitään osata sanoa. Mökkikäytössä ilman 230v harmittaa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:51
    • Autossa on pyörät
    Vs: Akku tyhjenee
    « Vastaus #24 : 10.05.2014 kello on 10:28 »
    Taitaa imaista sähkökeskus itse tuon virran.