Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Tulijat Keuruulle 27-29.5 2011

<< < (12/35) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 22.05.2011     kello on 00:42 ---Ei pääse työt haittaavat harrastuksia. :( :(

--- Lainaus päättyy ---

harmitus ...kukas sit laalattaapi ....mut eiköhän sitä sit joskus toiste nähdää, jot...työn intoa sinne vainen  :)

Dorotea:
Oli talossa vehkeet ja toivottavasti vieläkin kunnossa. Pyysin AV64 varmuuden vuoksi ottamaan laitteet mukaan, jos vaikka talon laitteet risaavat. Siis varmuuden maksimointia!

P.s. Olin juuri yhteydessä Keuruulle ja laitteet ovat kunnossa. Ja jos jollain on levyjä, ottakaa mukaan!!!!!
Mä kävin lainaamassa kaverilta 8 levyä, otan ne mukaan joten alkuun ainakin päästään.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 22.05.2011     kello on 10:19 ---Oli talossa vehkeet ja toivottavasti vieläkin kunnossa. Pyysin AV64 varmuuden vuoksi ottamaan laitteet mukaan, jos vaikka talon laitteet risaavat. Siis varmuuden maksimointia!

P.s. Olin juuri yhteydessä Keuruulle ja laitteet ovat kunnossa. Ja jos jollain on levyjä, ottakaa mukaan!!!!!

--- Lainaus päättyy ---

sit ei ol häränpäivää ;D ;D ;D ;D jot saapikin hyvin niin laittaa tuol kipiäl kontil koreast ...ja sehän luistaa hyvin ,kun on kunnon " lääkkeet"... ;D ;D ;D vai mitkä ne ol  ::) ::) ::)

Alan:
Laulakaahan perjantaina, niin ei lauantaina tarvi, kun minä vasta kerkiän paikalle.

Orgin baarin viinikanisteri on kotona visusti lukkojen takana, turvallisesti ilkeiden tullimiesten ohi uitettuna.  ;D

Ilmaannun joskus iltapäivällä, saunaan yritän keretä. Sähköä en tarvi, kun olen yksin liikkeellä, jos se tieto on tässä vaiheessa tarpeen.

Weicco:
koitetaan pitää sauna päällä reissumiehelle

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View