Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Tulijat Keuruulle 27-29.5 2011
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.05.2011 kello on 21:45 ---Mie tuun koht. varmuudella itte, perheestä ei vielä tietoa, toipuvatko reissusta. Eli yksi paikka varaukseen.
Tullee 5 l punkkua yhteiskäyttöön!
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos kaikkien mukanaolijoiden puolesta! :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.05.2011 kello on 21:45 ---Mie tuun koht. varmuudella itte, perheestä ei vielä tietoa, toipuvatko reissusta. Eli yksi paikka varaukseen.
--- Lainaus päättyy ---
Piräskö munki luvat itteni pualest, ei tost miähest nii välii oo juu..no on siit välii..Kattellaa vieläki..Mul on menny koulutus joteski piäleen.."Hegemonia" häviksis ??? Mies ei enään oo tulos aina ku mä oon menos ::) ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 7.05.2011 kello on 00:06 ---Piräskö munki luvat itteni pualest, ei tost miähest nii välii oo juu..no on siit välii..Kattellaa vieläki..Mul on menny koulutus joteski piäleen.."Hegemonia" häviksis ??? Mies ei enään oo tulos aina ku mä oon menos ::) ;D
--- Lainaus päättyy ---
tule vuan ja eväät löytyy meitin tupacarssist sit , mut ota teltta följyyn... niin ja kyl meilt eväst riittää vaiks siun kultsiskin tulis föliin ... :)
K.E.V:
--- Lainaus päättyy ---
No siitä ei paljoa riitä per lärvi :'(
Me olemme maailmalla silloin. Vielä reilu pari viikkoa ja >>> ;)
Hanski_Ola:
Alustavasti tulossa minä ja kartturi (vaimo)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta