Sivuja:
Toiminto
  • #166 kirjoittanut sipu 09 Jun 2011
  • Hei arvon ORGilaiset!

    Kiitokset viimeisestä, vaikken itse paikan päällä ollutkaan. Ja toivottavasti ette pahastu vaikka foorumilla näin alueen edustajana seikkailen, koitan pitää huolen, että saamme meille tärkeiltä karavaanareilta palautetta, ideoita jne. ja siksi seurailen eri foorumeita  :)

    Pahoittelut vielä siitä pikku kommervenkistä huonohuumorisen naapurin kanssa. Asia on hänen kanssaan nyt selvistä päinkin juteltu ja homma roger.

    Löysin muuten hyvän meillä kuvatun videon teidän toimesta, laittelin siitä pikkusen blogipostausta meidän nettisivuille, käykää lukemassa jos kiinnostaa ja korjatkaa tietämättömän asiavirheet! http://www.nyyssanniemi.fi/fi/ajankohtaista/62-karavaanari-orgin-kevatpohinat

    Terveisin,
    Matti Ikäläinen
    Camping Nyyssänniemi
    matti (at) nyyssanniemi.fi
    040 569 4697

    PS. sille joka oli motoristikaravaanar i, niin minulla on Keuruun tienoille aivan loistavia reittejä pyörällä toteutettavaksi  ;)

    heips ... äläpä siitä murehdi .. ei iltani tuost höppänäst pilalle mennyt .. noit sattuu ain joskus tielle kulkeville ..esm...kuten  viimeks  ku oltiin multialla .. camppingis ..oli siellä puukkomyyjä .. kun ei isäntä ostanut puukkoa ..uhkas hän puukolla .. joten ku  tuol naapuril ei sentään ollut puukkoa , eikä hän uhannut sillä eikä muulakaan tappoaseel, kuin hiukkasen nyrkil tai mitä lie heilunut kätensä kans ..niin en moisest murhet ottanu...
    tullaan varmaankin toisken isännän kans teittii moikkailleen , jot hyvää kesää teilekkin .. itse tykkäsin paikasta todella paljon ...ja  tulen kyllä sitä mainostamaan , jos joku vaan kysyy , et minne menis .. ps. kiitokset kortista oli ilo saada noin kiva tervehdys:)
    • *****
  • #167 kirjoittanut Yrjö 10 Jun 2011
  •   Mulla on "mustilla ja kiiltävillä" hiuksilla vihreä Jukolan viestin lippis, ja eka luokan olvi tölkki kourassa.
    • *****
  • #168 kirjoittanut Dorotea 13 Jun 2011
  • Mutta yksi kuva on häipynyt salaperäisellä tavalla Galleriasta, jossa se alkujaan oli.  8)
    • *****
  • #169 kirjoittanut sipu 14 Jun 2011
  • Mutta yksi kuva on häipynyt salaperäisellä tavalla Galleriasta, jossa se alkujaan oli.  8)

    muistakkos kenen ottama se oli ..? kyl nuo mitä itse otin ovat tuos gallerias ... 
    • *****
  • #170 kirjoittanut Dorotea 14 Jun 2011
  • muistakkos kenen ottama se oli ..? kyl nuo mitä itse otin ovat tuos gallerias ...  

    Muistaakseni Onnevan.
    • *****
  • #171 kirjoittanut pekauppi 14 Jun 2011
  • Pitäiskö minun alkaa odottamaan "Oskaria" parhaan karavaanari.org/info aiheisen videon kuvaamisen, ohjaamisen, leikkaamisen ja musiikin osalta :-)
    • *****
  • #172 kirjoittanut Dorotea 14 Jun 2011
  • Pitäiskö minun alkaa odottamaan "Oskaria" parhaan karavaanari.org/info aiheisen videon kuvaamisen, ohjaamisen, leikkaamisen ja musiikin osalta :-)

    No ilman muuta ja jos äänestykseen menee, niin me ollaan sun takana. Vahinko, ettet nyt päässyt mukaan, mutta ehkä sitten joskus myöhemmin.
    • *****
  • #173 kirjoittanut pekauppi 14 Jun 2011
  • No, jatkossa sitten olen taatusti mukana kun nyt ajokorttiluokkan puuttuminen esti lähdön...

    Ja kun puhutaan parhaiden pääosien esittäjistä niin niitäkin löytyy täältä foorumilta useinta :)
    • *****
  • #174 kirjoittanut Onneva 14 Jun 2011
  • Muistaakseni Onnevan.

    Kyl mun mielestä siel on kaikki ne kuvat mitä olen laittanu.
    • *****
  • #175 kirjoittanut Yrjö 14 Jun 2011
  •   Arttu paras miespääosa. ; :D
    • *****
Sivuja:
Toiminto