Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Tulijat Keuruulle 27-29.5 2011
vesako:
Tosi kiva katsella noita kuvia ja miettiä kuka kukin on.
Täällä ollaan seurusteltu etänä hyvä tovi ja vaikeaa on.
Toki kuvissa on yksi rva. ja kuvittelen hänen olevan Sipu.
Lippispäinen herra lienee Seppoko ja vihreät roksit
vois kuulua Dorolle.? Pelkkää arvailua.
Mutta ketä ovat nämä herrat. yksi ei malta istua,
eräällä on koira mukana, jne.
Onneva:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 7.06.2011 kello on 18:57 ---Vähän pienempänä näkyis paremmin.
--- Lainaus päättyy ---
.. juu, vaan kun en nyt vaan osaa tätä :(
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 7.06.2011 kello on 18:51 ---Osa kuvista näkyy olevan "Oma matkailuväline" osastossa.
--- Lainaus päättyy ---
niin, kuvat livahti jonnekin, enkä enää löytänyt. Huoh.. saisinkohan siirrettyä niitä oikeeseen lokeroon tai jos joku näistä valvojista vois..
Huono, kosteahko keli ja vaiheikas päivä teki, etten muistanut kuvaamista. Kuvia ei kovin montaa ollut.
Koirien kanssa istuva heppu on mun puoliso. Muut kuvissa olijoista ehkä "paljastavat" itse itsensä.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 7.06.2011 kello on 18:57 ---Kivoja kuvia.
Harmi kun pitää vyöryttää niin paljon sivulle päin.
Vähän pienempänä näkyis paremmin.
--- Lainaus päättyy ---
Kun kuva on isona, niin kuvan päällä klikkaus hiiren oikealla napilla. Alasvetovcalikosta "näytä kuva", niin sovittaa kuvan näytölle.
Ps. Minulla lyhyet, harmaat ( valkoiset) hiukset. Sekä vihreät crocsit.
Onneva:
Minä: vinossa istuva rouva oranssissa tuulitakissa ja silmälasit päässä
sipu:
juu sielläpä mä ja arvaas kuka heräs just päikkäreilt ...niin kauneus sellaisilt ,mut ku tuot kuvaa kattoo niin kaukan siit kauneudest ...siel on ny kuvei munkin kameral otettui ja saa arvostella ...ku ekoi kertoi kuvasin ...en ois noitaka kuvii saanu otetuks ..ellei doro ois laittan siihen noit asetuksii ..kiitos siit dorol :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta