Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Tulijat Keuruulle 27-29.5 2011

<< < (28/35) > >>

Dorotea:
Hienoa, että auto selvisi ilman suurempia mekaanisia vaurioita. Nyt on taas hyvä tehdä uusia reissuja, kun hihnat on uusittu apuvälineineen.

Leppoisia matkoja kesän aikana.

sipu:
vaeltaja ... hienoa , et koton ja autokin taas kunnos .. toivottavaste jossain ja joskus vielä täs kesän aikan näemme , jot oikein antoisii ajokilometrei ja vähemmän niit vastoin käymissii ... terkkui vaimokullalle  :)

Onneva:
Hei kaikki Keuruulla olleet.
Voisin laittaa tänne muutamia kuvia treffeiltä, sopiihan kaikille läsnäolleille?
Alanista mulla ei ole yhtään kuvaa, joten hyvin tulee hänen toiveensä huomioiduksi.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva -  5.06.2011     kello on 21:16 ---Hei kaikki Keuruulla olleet.
Voisin laittaa tänne muutamia kuvia treffeiltä,

--- Lainaus päättyy ---

Mm. tätä varten galleriaan on avattu oma alue treffikuville ;)

http://karavaanari.org/index.php?action=gallery;cat=14

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva -  5.06.2011     kello on 21:16 ---Hei kaikki Keuruulla olleet.
Voisin laittaa tänne muutamia kuvia treffeiltä, sopiihan kaikille läsnäolleille?
Alanista mulla ei ole yhtään kuvaa, joten hyvin tulee hänen toiveensä huomioiduksi.

--- Lainaus päättyy ---

siskoin on jo pitänyt huolen, et oon täälläkin ollut näytillä , jot jos nää koneet kestää niin an mun puolest palaa vaan ..  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View