Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Tulijat Keuruulle 27-29.5 2011

<< < (26/35) > >>

Dorotea:
Onneva ja Vaeltajan vaimo ainakin otti kuvia sillä.

Alan:
Vanhalla linjalla - mun pärstää ei tarvi laittaa näkyviin. Kiitos.  ;)

sipu:
ekaks .. nyyt vast koton ..<3  me kun läksimme  nyyssänniemest tupacarsil pois viimisen 29.5-11 .. niin ollaan sit kotonkin viimessii ..vai onk joku meitin jälkeen viel reisus ?.. huom. vuorokauden kesti kotiin paluu 30.5-11 ku koton ollaa ilatasel   .. jot älkää ny hosuko kuvist , kun vast viikko sit ostin tuon kameran ja lauantain vast opettelin sitä käyttämään kera doron ja kumppanein .. laitan kyl kuvii .. jos joku ne opettaa tänne laittamaan .. jot saattaa olla .. et menee hiukkase aikaa .. mut lupaan kuvan tai kaks laitaa galleriaan ,jos niist on laittettavaa.. kun olen vast keltanokka punapääblontti kameran käytös .. no jännityksel jään itsekkin oottelemaan.. mitä oon saanut aikaseks.. tuos kameran käytös  :) :) :)

sipu:
saittekos Nyysänniemest kiitoskortin ? tänne osoitteeseen tuli ja toivotusten kera ..jot ollaan tervetulleita toistenkin sinne sit  :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  2.06.2011     kello on 10:43 ---saittekos Nyysänniemest kiitoskortin ? tänne osoitteeseen tuli ja toivotusten kera ..jot ollaan tervetulleita toistenkin sinne sit  :)

--- Lainaus päättyy ---

Kortti tuli, vaikka en ole edes vielä maksanut.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View