|
Sivuja: [1] Siirry alas
Viaplay uudempia elokuvia + suomalaisia elokuvia ja paljon urheilua esim NHL pelit. ![]() Tsahkali parastahan näissä on se että ei ole siihen aikaan sidoksissa,voi katsoa sitä suosikki sarjaansa silloin kun siltä tuntuu ja kelloa tai viikonpäivää kyttäämättä. Totta, totta... Sitä minä en kyllä kysynyt. ![]() ![]() Tsahkali parastahan näissä on se että ei ole siihen aikaan sidoksissa,voi katsoa sitä suosikki sarjaansa silloin kun siltä tuntuu ja kelloa tai viikonpäivää kyttäämättä.Siihen tarkoitukseen on kotona 2 tallentavaa digiboksia. Voi ottaa reissuille mukaan jos haluaa, toimivat ilman kuukausimaksua, ilman nettiyhteyttä ja niistä tulee vain mitä itse haluaa katsoa .Miksi pitää viettää kaikki aikansa TV:tä katsellen??Meillä ei vietetä, tuo oli vain jos haluaa ![]() https://www.watson.fi/pctv/Login?gclid=CPH3vYnS4LwCFSH4cgods2gAQA Netflixiltä oli muuten tullut house of cards kausi 2 katsottavaksi ![]() ![]() Toistaiseksi on Paypalit ja nettitöllöt ottaneet sen mitä on pitänyt, mut eihän sitä koskaan tiiä. Ei ole kokemusta mutta vastaava lienee tuo watsonItse jäin koukkuun The Unit sarjaan. Olen myös porkannu Gladiator sarjan läpi... ![]() Pojan kanssa maksetaan puoliksi koska ei älyä millä katotaan.. Siis Netflix on käytössä.. Ja HD kuvanlaatu. Joskus oli tuo joku nordig blaablaa niin kuva oli otettu suoraan elokuvateatterin penkiltä kuvattu.. Tuolla netflixissä on älytön määrä tosiaan ohjelmaa myös lapsille ja suomeksi puhuttunakin ihan pienimmille,menee siirtymät muksuillakin mukavasti The Shield näyttää tulleen kaikkine tuotantokausineen tarjolle. Sivuja: [1] Siirry ylös
|