Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Venäjän matkaajat
Vesseli:
Venäjällä kaikki on mahdollista
https://www.youtube.com/watch?v=-yIC3sK9UZE
Turhan Höpöttäjä:
Venäjällä tiet on mitä on. Pääteillä suurimmaksi osaksi ajokuntoiset. Muualla ei läheskään sitä. Kukaan muu ei vastaa tien heikosta kunnosta, kun tien käyttäjä. ::) ...Vaikka vois......
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.12.2014 kello on 22:27 ---Venäjällä tiet on mitä on. Pääteillä suurimmaksi osaksi ajokuntoiset. Muualla ei läheskään sitä. Kukaan muu ei vastaa tien heikosta kunnosta, kun tien käyttäjä. ::) ...Vaikka vois......
--- Lainaus päättyy ---
No no ,ei se ihan noin mee, Vaalimaa Viipuri väli on paremmassa kunnossa kuin mikään pätkä Suomessa,ja jatkuu kuulemma Pietariin saakka. Nyt kun meillä toi 7-tie valmistu täällä,niin kyllä on pakko myöntää että naapurilla on tasasempi asfaltti kuin meillä ja pientareet on nykyään asfalttimurskeella kovetetut,joten tilaa on vielä kaistan verran jos tarttee väistää vastaantuliaa,jota tilaa ei meidän valtateillä ole, turvallisemmaksi minä itse koen nykyään ajamisen Venäjällä kuin kotimaassa.
Sent from my iPad using Tapatalk
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 19.12.2014 kello on 22:55 ---No no ,ei se ihan noin mee, Vaalimaa Viipuri väli on paremmassa kunnossa kuin mikään pätkä Suomessa,ja jatkuu kuulemma Pietariin saakka. Nyt kun meillä toi 7-tie valmistu täällä,niin kyllä on pakko myöntää että naapurilla on tasasempi asfaltti kuin meillä ja pientareet on nykyään asfalttimurskeella kovetetut,joten tilaa on vielä kaistan verran jos tarttee väistää vastaantuliaa,jota tilaa ei meidän valtateillä ole, turvallisemmaksi minä itse koen nykyään ajamisen Venäjällä kuin kotimaassa.
--- Lainaus päättyy ---
Oikeassa olet hyvä veli. Mainittu väli on vanhaa suomea, joka on nykyään polttoaineen hakijoiden käytössä. Mutta kun mennään pääteistä hieman syrjemmälle, jonne on mentävä jos jotakin haluaa nähdä, niin luoja auttakoon kulkijaa. :(
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.12.2014 kello on 23:03 ---Oikeassa olet hyvä veli. Mainittu väli on vanhaa suomea, joka on nykyään polttoaineen hakijoiden käytössä. Mutta kun mennään pääteistä hieman syrjemmälle, jonne on mentävä jos jotakin haluaa nähdä, niin luoja auttakoon kulkijaa. :(
--- Lainaus päättyy ---
Ja tuollakin pätkällä jos poikkeaa valtaväylältä tilanne aivan eri. Heti rajan takaa löytyy teitä jonne ei muilla kun armeijan vanhalla kalustolla ole asiaa, tai vastaavalla kulkimella
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta