Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ympärivuotinen asuminen asuntoautossa (Suomessa)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 20.04.2014 kello on 08:35 ---Mulla on kompostihäkistä leikatut kalterit ikkunoissa ettei koirat pääse ulos karkureisuille ja telkeän neljä ikkunaa täysillä auki ja kattoluukku veke ja seuraan tarkasti lämpötiloja ettei tule ongelmia.
Muuten pitää jättää koirat kotiin ja mihinkään vaunun jäähdyttämisiin ei minulla ole mahdollisuutta.
--- Lainaus päättyy ---
Sinne kattoluukkuun kunnon flekti poistamaan ilmaa vaunusta, niin jäähdytys paranee vielä. Autoissa Weba on hyvä, kun sen saa tuuletukselle.
Pompputassu:
Hei aloittaja, päädyitkö kokeilemaan karavaanieloa vai löytyikö vuokra-asunto?
matson1:
Mites elämänherralla pyyhkii, ,,,,,mikäs sun tilanne on
Jassolpr:
--- Lainaus käyttäjältä: vapautuja - 21.02.2014 kello on 00:12 ---Oon myös miettinyt ympärivuotista asumista asuntoautossa, mutta epäselvää on minkä osoitteen laittaisin muuttoilmoitukseen. Poste restante ja vailla vakinaista asuntoako on vaihtoehto? Mitähän pankki ja vakuutusyhtiöt tykkäisi tällaisesta?
--- Lainaus päättyy ---
Itse asun vakituisesti ja ympärivuoden asuntomobiilissani. Poste restanteen menee postit. Vakuutusyhtiössä ei nikotelleet yhtään tuota osoitetta eikä trafi. Kyllä laskut on löytäneet perille.väestörekis terissä olen vailla vakinaista asuntoa.
Pohtija:
--- Lainaus käyttäjältä: Jassolpr - 22.07.2015 kello on 23:06 --- Itse asun vakituisesti ja ympärivuoden asuntomobiilissani. Poste restanteen menee postit. Vakuutusyhtiössä ei nikotelleet yhtään tuota osoitetta eikä trafi. Kyllä laskut on löytäneet perille.väestörekis terissä olen vailla vakinaista asuntoa.
--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiintoista. Millainen asunto sinulla on? Osaatko sanoa, kuinka paljon kuluu kuukaudessa rahaa asumiseen autossasi (talvella/kesällä)?
Hyvää jatkoa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta