Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ympärivuotinen asuminen asuntoautossa (Suomessa)
Vaunuerakko:
Asiaa :-*
Ei muuta kun rohkeasti elämässä eteenpäin. Aivan turhaan alkaa latelemaan itselle niitä aivan jonnin joutavia esteitä, selityksiä, taikka joitain olemattomia epämääräisiä vuoria.
Ei kuulkaas korkealta putoa, kun lentää hitaasti ja matalalla :-*
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ElämänHerra - 11.04.2014 kello on 07:38 ---
Silti vielä hiukan arveluttaa nuo käytännön asiat kun ei ole tosiaan kokemusta niin vaunuista kuin autostakaan eli wc tyhjennykset, veden täytöt, sähköt ym.
--- Lainaus päättyy ---
Vaadi opastus kuulumaan kauppahintaan. Paras olisi löytää oikealta harrastajalta ns. kokonaispaketti eli auto tai vaunu kaikkine varusteineen, säästäisitkin pitkän pennin eli sentin.
Ei ole vaikeeta, mutta jokunen knoppi on hyvä tietää. Varsinkin sitten, kun lämpötila putoaa pakkaselle.
Kaliko:
Etelälahti? Hinnat ainakin omasta mielestä asiallisella tasolla.
JPS:
Kannattaa panostaa myös siihen kesäasumiseen siinä autossa.
Vieläkin rupeaa hiki valumaan kun muistelee aikaa kun itse autossa asustelin,mikäli vaunussa tai autossa ei ole ilmastointilaitetta niin helteellähän ne ovat varsinaisia ruotsalaisia saunoja ja olo on kyllä todella tukalaa.
migel:
Toi on kyllä totta ja yksi suurimpia huolen aiheitani nyt kesällä kun koirat joutuvat odottamaan vaunussa töissä ollessani!
Mulla on kompostihäkistä leikatut kalterit ikkunoissa ettei koirat pääse ulos karkureisuille ja telkeän neljä ikkunaa täysillä auki ja kattoluukku veke ja seuraan tarkasti lämpötiloja ettei tule ongelmia.
Muuten pitää jättää koirat kotiin ja mihinkään vaunun jäähdyttämisiin ei minulla ole mahdollisuutta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta