Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Erä tauko
mjo33400:
Olin väärässä. :-[
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.02.2014 kello on 21:09 ---Olin väärässä. :-[
--- Lainaus päättyy ---
En haluaisi olla skeptinen mutta hirvittää tuo huominenkin. ::)
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 21.02.2014 kello on 21:39 ---En haluaisi olla skeptinen mutta hirvittää tuo huominenkin. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi olin väärässä. Hieno peli Suomelta. Ainut mikä mietityttää että oliko tuo Raskin puuttuminen sittenkin henkinen homma eileen... ::)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 22.02.2014 kello on 20:02 ---Onneksi olin väärässä. Hieno peli Suomelta. Ainut mikä mietityttää että oliko tuo Raskin puuttuminen sittenkin henkinen homma eileen... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Uskoisin, että oli peluutus ongelma eli Erkka peluutti väärin vaikka hyvä valmentaja onkin. Nyt sitä enerkia tasoa löytyi tosi paljon. Hieno peli. Thumb
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.02.2014 kello on 20:05 ---Uskoisin, että oli peluutus ongelma eli Erkka peluutti väärin vaikka hyvä valmentaja onkin. Nyt sitä enerkia tasoa löytyi tosi paljon. Hieno peli. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Joo voi se olla näinkin. Jotenkin vain sai sellaisen kuvan tänään että samoilla jätkillä putki kulki niin pirusti mutta eileen ei yhtään..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta