Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Leirintäaluemaksut

<< < (12/12)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.02.2014     kello on 10:26 ---Ainakin keskisessä Euroopassa leirintäalueet ovat jalostaneet tuota ajatusta. Asvalttiparkki portin ulkopuolella maksaa jonkun euron ja palvelut ovat silti käytössä.

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin...
Portin ulkopuolelle voi tulla parkkiin vaikka keskellä yötä. Palvelut ovat käytössä ja paikkahinta sitten pienempi vaatimattoman sijainnin takia.
Kutsuvat näitäkin Stellplatseiksi ja osa löytyy luetteloista.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.02.2014     kello on 10:26 ---Ainakin keskisessä Euroopassa leirintäalueet ovat jalostaneet tuota ajatusta. Asvalttiparkki portin ulkopuolella maksaa jonkun euron ja palvelut ovat silti käytössä.

--- Lainaus päättyy ---
       Tälläinen sopii meidän matkailuun kuin jalaka kenkään,, kun tulee yöllä ja lähtee päiväsellä seikkailemaan kohti uusia näkyjä....

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.02.2014     kello on 09:43 ---Monesti keskustelu alkaa heti tultuaan sähkö, vesi, maksuasioista jne.. kun käytännöt vaihtelevat enempi kuin normikämppäreillä, joissa on tulorespa jne..

--- Lainaus päättyy ---
Itse en keskustele koskaan noista, voi johtua siitä että kanssakäynti-ihmiset ovat 99% muualta kuin suomesta.
Enkä minä niillä campingeilla vietä aikaa, ne ovat tukikohtia joista kuljetaan lähiympäristössä. Paljon on paikkoja minne ei pääse yhdistelmällä eikä a-autolla.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.02.2014     kello on 14:19 ---Itse en keskustele koskaan noista, voi johtua siitä että kanssakäynti-ihmiset ovat 99% muualta kuin suomesta.
Enkä minä niillä campingeilla vietä aikaa, ne ovat tukikohtia joista kuljetaan lähiympäristössä. Paljon on paikkoja minne ei pääse yhdistelmällä eikä a-autolla.

--- Lainaus päättyy ---

Aika paha paikka saa olla ettei matkailu-autolla pääse, sillä useimpii turisti paikkoihin pääsee turistibussilla ja niihin mihin ei pääse ei normi henkilöautoilijakaa n mene. Tuli viimme kesänä tuolla pyreneillä huomattua. Siellä kapeimpien vuoristo teiden päällä oli matkailu-autoilijat enemmistönä seuraamassa tour de Francea, seuraava ryhmä henkilöautoilijat jotka sitten illan tulen istuivat purkautuvassa ruuhkassa kolmesta viiteen tuntiin. Vaunuja ei näkynyt.
Ja useimmat paikat mitkä ovat todella ahtaita ovat sitä myös henkilöautoille, sillä harvan ahtaan tien varrelta löyttyy p-alueita.

K.E.V:
Lähinnä sillä "pääsemisellä" tarkoitan paikkoja jotka ovat liian ahtaita isommalla kulkea. Täytyy sinunkin ymmärtää että pääsen 4-veto henkilöautolla paikkoihin mihin ei a-auto taivu, samoin saan sen pysäköityä tavalliseen ruutuun jne.
Kaikella on hyvät puolensa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View