Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Leirintäaluemaksut
JeanS:
Itse majoitumme lähes aina vaunullamme leirintäalueelle.
Vuodessa tulee noin kuukausi kierrettyä vaunulla ja useimmin reissaamme kotimaassa.
Jotenkin kuitenkin tuo leirintämaksu on meillä aika marginaalilkustannu s verrattuna harrastuksen muihin kuluihin.
Joillain alueilla tekisi mieli milteipä hattua nostaa, että jaksavat yrittäjinä pitää aluetta pystyssä,vaikka kävijämäärät ovat vähäisiä.
Kyllähän se tietenkin lapsiperheenä raha on tänäpäivänä tiukassa, mutta siihen on syylliset ihan muualla kuin leirintäyrittäjissä . Ei nuo alueet kotimaassamme kultaan vuole.
Itse olen valmis maksamaan kulutuksena mukaan, joten perikööt lapsista lisähinnan.
eura665:
Saattaa olla että telttamaksut on samanhintaisia kun auto/vaunupaikat koska varmaankin telttamatkailijat käyttää enemmän hyväkseen alueen palveluita kuten keittiöt vessat yms yms::) tahi ovat todenneet ettäs o teltat nii halpoi ni niillä o rahaa maksaa.....:P:P
Onneva:
Meillä ei enää lapset kulje mukana, mutta silti soisin lapsiperheille könttähinnan.
Mielestäni suuret lapsiperheet on aika pieni vähemmistö leirintämatkailijoi ssa ja hyvin harvoin näkee bussilastissa perheitä.
Jushi69:
Ainut oikea ja realistinen maksu on könttäsumma plus henkilöt.
Nykyaikana kaikki maksut ovat nousseet niin ettei tahdo alue pyöriä edes vapaaehtoisten tekemän työn ansiosta. Thumbd
Sääli sinällään jos nämä Sfc alueet todellakin katoavat tarjonnasta ja jäljelle jäävät vain yrittäjät...
Alkaa se puskaparkkeilu maistua.... >:(
Kun eihän se karavaanari vähiään laita mihinkään leirintään .. Thumb
Kaikki pitäis saada ilman...Wais mitä.. 8)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 13.02.2014 kello on 21:13 ---Saattaa olla että telttamaksut on samanhintaisia kun auto/vaunupaikat koska varmaankin telttamatkailijat käyttää enemmän hyväkseen alueen palveluita kuten keittiöt vessat yms yms::) tahi ovat todenneet ettäs o teltat nii halpoi ni niillä o rahaa maksaa.....:P:P
--- Lainaus päättyy ---
Sehän on just käännynnäinen seuraavasta.
Eli ostettu niin kallis kulkine ettei ole varaa maksaa aluemaksuja , eikä esim kahta euroa vesitankin täytöstä. Olikos se saariselän Neste ? vai mikä. Jossain ketjussa siitäkin oli juttua.
Ymmärtäähän sen, varannot on rajalliset ::) :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta