Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC
Haiseeko p*ska ?
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 5.07.2017 kello on 12:07 ---Nenä kyllä kertoo. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mutta kun en pääse haistelemaan ;D ollaan nyt Ideaparkin parkissa (emäntä shoppaillut varmaan arviolta noin puolet kesälomarahoista). Abc kolmenkulmalla olis tyhjennys mahdollisuus kaiketi (5e?) Mutta meillä ei ole sinne mitään muuta asiaa. Tankki autossa on täynnä ja vettä ei enää tarvita kun ollaan menossa kotiin ja jätetään vaunu sinne ja sitten siirrymme suoraan mökille muutamaksi päiväksi. Sunnuntaina on sitten tarkoitus ajella hiekkasärkille niin ei tosiaan pääse päivittäin tilannetta tarkistamaan ;D Ideaparkista ei varmaan moista palvelua saatika ajokaivoa löydy. Ajokaivo mulla on kyllä kotona mutta kemsaan en viitsi kylppärin lattialle levittää ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 5.07.2017 kello on 12:15 ---... kemsaan en viitsi kylppärin lattialle levittää ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen vessanpyttyyn tyhjentänyt, koko lailla on sinne mennyt. Joku sattumapisara jos roiskinut, niin pyyhkäissyt tai huuhdellut pois. :)
Suomessa kun ei ole levähdysalueilla juuri vesivessoja. Englannissa tyhjeni sellaisiin monet kerrat.
Kasetti isoon Ikean kassiin ja ABC:n sisävessaan, tai sitten ei kuitenkaan. ;D
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 5.07.2017 kello on 12:27 ---Minä olen vessanpyttyyn tyhjentänyt, koko lailla on sinne mennyt. Joku sattumapisara jos roiskinut, niin pyyhkäissyt tai huuhdellut pois. :)
Suomessa kun ei ole levähdysalueilla juuri vesivessoja. Englannissa tyhjeni sellaisiin monet kerrat.
Kasetti isoon Ikean kassiin ja ABC:n sisävessaan, tai sitten ei kuitenkaan. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä mä käyn sitten siellä kolmenkulman abc:llä ;D käydä sitten vaikka syömässä samalla reissulla vaikkei abc kyllä kaksinen paikka siihen hommaan ole. Otaksuisin että hallitus ei tuota kasettia päästä viittä metriä lähemmäs talon rappusia ;D
kimi:
Lempäälässä Pirkanhovin Teboililla on tyhjennyspaikka. Niillä on muutama paikka ja huoltorakennus karavaanareille.
Ja saattaa se aine toimia viikon, joskus ollaan tyhjentämättä välillä menty kaksi viikonloppua, sinisellä pussilla.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 5.07.2017 kello on 12:59 ---Lempäälässä Pirkanhovin Teboililla on tyhjennyspaikka. Niillä on muutama paikka ja huoltorakennus karavaanareille.
Ja saattaa se aine toimia viikon, joskus ollaan tyhjentämättä välillä menty kaksi viikonloppua, sinisellä pussilla.
--- Lainaus päättyy ---
Mahdan kokeilla tuota tygjentämättä metodia. Ei jaksa tästä enää etelämmäksi lähteä kun mökki on Etelä-Pohjanmaalla sinne seuraavaksi paljun lämmitykseen järvenrannalle Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta