Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Haiseeko p*ska ?

<< < (40/52) > >>

Vaeltaja:
Talvella käytin kasetissa noita Dometicin "vihreitä kuulia". Kyllä jätökset ja paperit hajosivat liemeksi. Hajua tuli jonkin verran toisen/kolmannen päivän käytön jälkeen. En nyt suoraan vertaisi Thetfordin siniseen, mutta toimii kuitenkin tärkeimmässä tehtävässään.

Sain noita Dometicin "kuulia" viime syksynä näytepakkauksina messuilta ja eri caravan liikkeiden syysnäyttelyistä muutamia.

Mautoilija:
Kakkis tyhjennetty ja annetaan Nitor Naturille viimeiset mahdollisuudet, kun pullossa litkua on. Laitettu kasettiin reippaasti ja litran verran vettä.
Seuraavan reissun jälkeen raporttia.

Alan:
Kannattaako laittaa pitkän aikaa ennen käyttöä? Ite olen laittanut vaikuttavan aineen ja veden vasta lähtiessä. Eipähän teho heikkene tyhjässä pytyssä muhiessa.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.06.2017     kello on 22:16 ---Kannattaako laittaa pitkän aikaa ennen käyttöä? Ite olen laittanut vaikuttavan aineen ja veden vasta lähtiessä. Eipähän teho heikkene tyhjässä pytyssä muhiessa.

--- Lainaus päättyy ---
Koitetaan nyt näin kun lähtölitkut ei toimi. Toimivuutta kaikissa tapauksissa epäilen. Kokeilllaan kun pullossa lientä vielä on.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.06.2017     kello on 18:25 ---Paljonko tuohon C250:een nyt sopii, 20-25 litraa noin. ...

Onhan joissain melkein 2x isompia kasetteja, mitä nyt olen alueiden tyhjennysjonoissa nähnyt.

--- Lainaus päättyy ---

Etsin jätesäiliöiden tilavuuksia mutta ne on "salattu". Thetford C200:n (joka omassa) vetoisuus sentään löytyi. 17 litraa ja käyttösuositus max. 15 litraa. Meillä se riittää kahdelle aikuiselle kaksi vuorokautta, kun muita käymälöitä ei käytä.

Tarvikkeena on saatavana vetokahvalla ja pyörillä varustettu, 1-2 litraa pienempi tilavuuksinen malli.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View