Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC
Haiseeko p*ska ?
Alan:
Meillä reissussa väli oli 1,5-2 päivää. Kolme mahdotonta, mutta eipä juuri leirintäalueen vessan vieressä yövyttykään eikä meillä ole muita puskakusijoita kuin minä. Mitä enemmän täytös on kiinteää sen vaikeampi tyhjentää ja sen hankalammaksi menee väärän paperin kanssa.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.06.2017 kello on 10:10 ---Meillä reissussa väli oli 1,5-2 päivää. Kolme mahdotonta, mutta eipä juuri leirintäalueen vessan vieressä yövyttykään eikä meillä ole muita puskakusijoita kuin minä. Mitä enemmän täytös on kiinteää sen vaikeampi tyhjentää ja sen hankalammaksi menee väärän paperin kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
ny mää ymmärrän ton sun paperi ongelman :D
Alan:
Niinpä. Tai eihän se ongelmaksi muutu, kun toimii oikein. ;D
Aiheen toinen ilmenemismuoto on auton täyttyminen pitkistä hiuksista pitemmillä reissuilla, vaikka mulla on 5-10 mm siili.
Aakku:
Ei varsinaisesti p*aska haise, mutta se kemikaali hieman tuoksuu...
Käytössä on Thetfordin sinisiä annospusseja, sekä sitä erikoisvessapaperia ...ei ongelmia.
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.06.2017 kello on 15:33 ---Niinpä. Tai eihän se ongelmaksi muutu, kun toimii oikein. ;D
Aiheen toinen ilmenemismuoto on auton täyttyminen pitkistä hiuksista pitemmillä reissuilla, vaikka mulla on 5-10 mm siili.
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy sanoa että meillä on ollut samat ongelmat :laugh: :laugh: Tosin nyt vissiin alkaa helpottaa kun ei enää yhteisreissut kiinnosta..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta