Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Haiseeko p*ska ?

<< < (24/52) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.06.2013     kello on 21:30 ---No en pitäisi sitä alkuperäistä tuuletinta kovin tehokkaana kun joka kerta sitä on vaan lisäksi joutunut vessan kattoluukun avaamaan jotta hajut häviävät, lähinnä hienostelu tuulettimena pitäisin tuota C250S tuuletusta mikä meilläkin on, näyttänee hienolta myyntihetkellä.

--- Lainaus päättyy ---

Sitä minäkin arvelin, kun näin kuvan siitä onnettoman ohkasesta letkusta, mitä pitkin WC-aine/sittu koktailin pitäisi pöntöstä ja veskista poistua.  ::)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 15.06.2013     kello on 21:30 ---Höpöllä on sellaaset evväät jotta varmaan haisoo. Ei rahvaalla *aska haise  ;)

--- Lainaus päättyy ---

;D ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.06.2013     kello on 21:39 ---Sitä minäkin arvelin, kun näin kuvan siitä onnettoman ohkasesta letkusta, mitä pitkin WC-aine/sittu koktailin pitäisi pöntöstä ja veskista poistua.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ainakaan mitään letkuja ole... :o

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 15.06.2013     kello on 21:30 ---Höpöllä on sellaaset evväät jotta varmaan haisoo. Ei rahvaalla *aska haise  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tätä minä olen kanssa eppäillyt, herrain herkuista raporttia harvasepäivä.

Alf@64855:
Miksi tehdä asiasta monimutkainen?
Toiset haluaa tehdä hädän pytyn luukku auki, toiset kiinni.
Molemmissa tapauksissa saa tuoksut pysymään kulkimen tiloista poissa yksinkertaisella tavalla, jos VC:ssä on kattoluukku.
Halpa tietokonetuuletin luukun pyöreän aukon kohdalle ja käymään kun tarpeet tehdään. Hajut menevät katosta ulos eikä häiritse naapureitakaan.
Ei tarvitse viritellä mitään ylimääräisiä tuuletusletkuja.
Toimii, 13:vuoden kokemuksella.
T. Alf

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alf@64855 - 15.06.2013     kello on 22:18 ---Miksi tehdä asiasta monimutkainen?
Toiset haluaa tehdä hädän pytyn luukku auki, toiset kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, ja jos tulee pitkä jööti, voi sillä luukulla paloitella pienemmiksi pätkiksi, sopii kääntymään sitten kätevämmin säiliöön.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View