Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Invertteri

<< < (20/39) > >>

JPVäisänen:
Ihmettelin ulkosalla ollessa kun matka-autosta kuului sisältä ihme vihellystä ja piti toveroinen ettiä mistä ääni
lähtee kun en aikasemmin ollu kuullu. Äänilähde löyty sitte kuskin selkänojan takkaa jossa invertteri ilmotteli
akun loppumisesta...oli saamari unohtunu päälle edellisen reissun jälkeen. Sitte mietin että miten se niin
pian (1 vko) tyhjäkäynnillä tyhjää akun (100Ah) mutta ei tarvinnu kauaa ihmetellä kun katto invertterin speksejä...
tyhjäkäynti virta <1,6A
Mulla tuosta ao. setistä malli 150S-12E.
http://www.nordicpower.se/pdf/we060-100-150.pdf

Kokeilin tuolla invertterillä semmosta Lidlin miniuunia ja 100A sulake käpsähti melkeen samantien lievän käryn kera.Vaihdoin tilalle
150A sulakkeen mutten oo uskaltanu kokkeilla uunia ennää.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 13.08.2011     kello on 19:14 ---Ihmettelin ulkosalla ollessa kun matka-autosta kuului sisältä ihme vihellystä ja piti toveroinen ettiä mistä ääni
lähtee kun en aikasemmin ollu kuullu. Äänilähde löyty sitte kuskin selkänojan takkaa jossa invertteri ilmotteli
akun loppumisesta...oli saamari unohtunu päälle edellisen reissun jälkeen. Sitte mietin että miten se niin
pian (1 vko) tyhjäkäynnillä tyhjää akun (100Ah) mutta ei tarvinnu kauaa ihmetellä kun katto invertterin speksejä...
tyhjäkäynti virta <1,6A
Mulla tuosta ao. setistä malli 150S-12E.
http://www.nordicpower.se/pdf/we060-100-150.pdf

Kokeilin tuolla invertterillä semmosta Lidlin miniuunia ja 100A sulake käpsähti melkeen samantien lievän käryn kera.Vaihdoin tilalle
150A sulakkeen mutten oo uskaltanu kokkeilla uunia ennää.

--- Lainaus päättyy ---
  Sinulla on huono intikka,minulla tyhjäkäynti kulutus 0,6A . teho riittää myös tarvittaessa mikroon !!

ihaa:
Olikos se Perho-Ukon invertteri 1000 vai 1500 wattinen ? Mulla on tuo Kaljupäävaanarin intikasta se pienempi malli eli 1000 wattinen ja kerran teki samoin...vihellys vain kuului, mutta vahingosta viisastuu. ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.08.2011     kello on 20:36 ---Olikos se Perho-Ukon invertteri 1000 vai 1500 wattinen ? Mulla on tuo Kaljupäävaanarin intikasta se pienempi malli eli 1000 wattinen ja kerran teki samoin...vihellys vain kuului, mutta vahingosta viisastuu. ;D

--- Lainaus päättyy ---
  2000 W !

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.08.2011     kello on 20:42 ---  2000 W !

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on puhdas siniaalto (siniaalto tietsikoita varten) ja varmaan siksi isompi tyhjäkäynti....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View