Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Invertteri

<< < (17/39) > >>

perho-ukko:
 Eipä ole ongelmia,kiinteä inventteri,pistorasioissa normaali 240V,kaikki lelut toimii !!! :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.03.2011     kello on 21:33 ---Uskoisin useammalla olevan systeemit rakennettu niin että, startti akulta tulee muutaman neliön paksuinen piuha hupiakulle, ja rele sekä sulake välissä. Sitten kun runtataan parin kW:n invertteri päälle ja kulutuskohde vaikka mikro, niin invertteri ottaa hupiakusta paksuilla piuhoilla evästä. Jos auto on käynnissä niin sulake, välipiuha ja rele sutkii "punaisena" evästä tilalle hupiakkuun. itse kun laitan mikron tai veden keittimen päälle niin auto ei ole käynnissä. Sitten kun lähden ajamaan niin hupiakku latautuu.  :D

--- Lainaus päättyy ---
No nyt olen muutaman päivän sulatellut näitä vastauksia moottorin käytöstä samaan aikaan inverterin käytön kanssa.
Toisaalta on todettu hyödylliseksi käyttää moottoria samaan aikaan ja toisaalta sen on todettu olevan riskaapelia. Taidan nyt sittten vastauksia punnitessani pitäytyä siihen, että en käytä moottoria, kun on tehokas invertteri käytössä.

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.03.2011     kello on 18:57 ---No nyt olen muutaman päivän sulatellut näitä vastauksia moottorin käytöstä samaan aikaan inverterin käytön kanssa.
Toisaalta on todettu hyödylliseksi käyttää moottoria samaan aikaan ja toisaalta sen on todettu olevan riskaapelia. Taidan nyt sittten vastauksia punnitessani pitäytyä siihen, että en käytä moottoria, kun on tehokas invertteri käytössä.

--- Lainaus päättyy ---

Jokainen taaplaa tyylillään, mutta en silti ymmärrä miksi toimia noin. Mitä haittaa siitä moottorin käyttämisestä on?

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: nnurmi - 25.03.2011     kello on 15:35 ---Kaapista löytyy tollanen yleisvirtalähde (230v) muttei sopivaa liitintä  :-[
Tossa sampan liittimessä on tappi siellä sisällä.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla ollut vuoden tämä 40€ kiinan versio. Pelittää ja säästää virtaa verrattuna invertterikäyttöön. Yksi tapillinen adapteri on tässäkin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8722

Näytti olevan myös Fuji 26€, mutta ikävä kyllä ei Samsungia siinäkään mainittu.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.03.2011     kello on 21:06 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Tuolla härvelilllä lataa kai aika paljon eri malleja. siinä on lisäksi usb-liitin millä voi ladata loput

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View