Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Invertteri
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 21.09.2013 kello on 13:04 ---eli tarkoittaa että hetkellisesti akusta imaistaa 50A pihalle joka palutuu sitten tasoon ?? :-\ :-\
olisko jotakin lasku kaavaa että osais vähän kartottaa kulutuksia eri laitteilla
--- Lainaus päättyy ---
Olen lopettanut eläkkeelle jäätyäni laskennallisten kaavojen käyttämisen,elän realismissä,ja tuo kulutus akusta on verrakko auton starttaukseen,haukkaa paljon,palautuminen vie oman aikansa akussa !
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.09.2013 kello on 13:21 --- Olen lopettanut eläkkeelle jäätyäni laskennallisten kaavojen käyttämisen,elän realismissä,ja tuo kulutus akusta on verrakko auton starttaukseen,haukkaa paljon,palautuminen vie oman aikansa akussa !
--- Lainaus päättyy ---
Antaisikko jonkin kaavan kun mulla on eläkkeelle vielä piiiiiiitkääää matka jos koskaan sinne asti pääseekään.
Nämä asia on semmosia että toiselle päivän selvä asia ja toinen ei ymmärrä yhtään mitään.
joo realismissähän tässä eletään ja virtaa riittää niin kauan kuin riittää ja taivaalta tulee lisää mutta osais vähän pelata sen homman kanssa tokihan sitä voi seurata volttimittaria mutta on varmasti muitakin joita tämä asia kiinnostaa
jaa meille tieto ;)
perho-ukko:
Minulla on jossakin arkistojen kätköissä kaava,kun löytäisin sen,kun asia on vähän monimutkaisempi,akun purkaus käyrä ei ole lineaarinen,käyrä laskee noilla purkaus määrillä jyrkästi,jännite laskee nimellisjännitteest ä samoin tuotto AH:sta,elikkä teoria ja käytäntö on kaksi eri asiaa !
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.09.2013 kello on 13:40 ---Minulla on jossakin arkistojen kätköissä kaava,kun löytäisin sen,kun asia on vähän monimutkaisempi,akun purkaus käyrä ei ole lineaarinen,käyrä laskee noilla purkaus määrillä jyrkästi,jännite laskee nimellisjännitteest ä samoin tuotto AH:sta,elikkä teoria ja käytäntö on kaksi eri asiaa !
--- Lainaus päättyy ---
entäs semmonen yksin kertanen kaavio millä sait laskutoimituksen siitä kahvinkeittimestä
eli 600w keitin 6 min = 50A
tuokin selventäs jo asiaa
kun itte aattelen 600w / 60min X 6min = 60w
sitten 60w / 12 v = 5Ah
piru nyt taidan sekottaa jo A ja Ah :-\ :-\
aivo jumppaa ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 21.09.2013 kello on 13:49 ---entäs semmonen yksin kertanen kaavio millä sait laskutoimituksen siitä kahvinkeittimestä
eli 600w keitin 6 min = 50A
tuokin selventäs jo asiaa
kun itte aattelen 600w / 60min X 6min = 60w
sitten 60w / 12 v = 5Ah
piru nyt taidan sekottaa jo A ja Ah :-\ :-\
aivo jumppaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei se noin mene,laske intikan kuluttamasta virrasta/aikajana !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta