Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3010 kaasunkulutus
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 7.02.2014 kello on 19:30 --- En vänkää ;) Mutta en ole kehunut että mun vehkeet on parempia kuin muitten!sori vaan mutta joskus totuus satuu!!
--- Lainaus päättyy ---
Soon Risto sillai että Polarit ja muut skandiskavaunut on tarkootettu köyhille joilla ei ole rahhoo ostaa kunnolla kaasua. Rahamiehet käyttävät sakuvaunuja kun on varraa ostella kaasua riittävästi :P
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 7.02.2014 kello on 20:02 ---Soon Risto sillai että Polarit ja muut skandiskavaunut on tarkootettu köyhille joilla ei ole rahhoo ostaa kunnolla kaasua. Rahamiehet käyttävät sakuvaunuja kun on varraa ostella kaasua riittävästi :P
--- Lainaus päättyy ---
Heh. Nyt jos olis tykkää painike, niin painaisin sitä :-)
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 7.02.2014 kello on 19:58 ---Eli 37mm seinässä. Ei kovin iso ero minun vaunuun verrattuna, kun paksuus on 35,6 prässäyksen jälkeen. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ja peffletissäkin on 34mm seinäpaksuus, eli on ohuet seinät..
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 7.02.2014 kello on 20:02 ---Soon Risto sillai että Polarit ja muut skandiskavaunut on tarkootettu köyhille joilla ei ole rahhoo ostaa kunnolla kaasua. Rahamiehet käyttävät sakuvaunuja kun on varraa ostella kaasua riittävästi :P
--- Lainaus päättyy ---
Toiset ostaa kaasua ja toiset vaunuja johon tartee hakes sillon tällön kaasua :P
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 7.02.2014 kello on 20:05 ---Ja peffletissäkin on 34mm seinäpaksuus, eli on ohuet seinät..
--- Lainaus päättyy ---
Joo, näyttäis olevan vain 7mm ohuemmat eristeet (Polariin verrattuna) Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta