Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3010 kaasunkulutus

<< < (5/11) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  7.02.2014     kello on 19:30 --- En vänkää ;) Mutta en ole kehunut että mun vehkeet on parempia kuin muitten!sori vaan mutta joskus totuus satuu!!

--- Lainaus päättyy ---

Soon Risto sillai että Polarit ja muut skandiskavaunut on tarkootettu köyhille joilla ei ole rahhoo ostaa kunnolla kaasua. Rahamiehet käyttävät sakuvaunuja kun on varraa ostella kaasua riittävästi :P

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  7.02.2014     kello on 20:02 ---Soon Risto sillai että Polarit ja muut skandiskavaunut on tarkootettu köyhille joilla ei ole rahhoo ostaa kunnolla kaasua. Rahamiehet käyttävät sakuvaunuja kun on varraa ostella kaasua riittävästi :P

--- Lainaus päättyy ---

Heh.  Nyt jos olis tykkää painike,  niin painaisin sitä :-)

Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs -  7.02.2014     kello on 19:58 ---Eli 37mm seinässä. Ei kovin iso ero minun vaunuun verrattuna, kun paksuus on 35,6 prässäyksen jälkeen.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Ja peffletissäkin on 34mm seinäpaksuus, eli on ohuet seinät..

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  7.02.2014     kello on 20:02 ---Soon Risto sillai että Polarit ja muut skandiskavaunut on tarkootettu köyhille joilla ei ole rahhoo ostaa kunnolla kaasua. Rahamiehet käyttävät sakuvaunuja kun on varraa ostella kaasua riittävästi :P

--- Lainaus päättyy ---
Toiset ostaa kaasua ja toiset vaunuja johon tartee hakes sillon tällön kaasua :P

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  7.02.2014     kello on 20:05 ---Ja peffletissäkin on 34mm seinäpaksuus, eli on ohuet seinät..

--- Lainaus päättyy ---

Joo, näyttäis olevan vain 7mm ohuemmat eristeet (Polariin verrattuna) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View