Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Agan "hyvä" tarjous

<< < (4/4)

uppotukki:
puuilon kaasun hinta oli viikko tak 15,50 jos agan 23  eur lähentelee kymppiä jo yhres pullos ,laittaa miettimään mistä ostan kun käytän 12-15 kpl vuores .kaasua kuluu kun ain tienpäällä meno tai jossakin parkis ?

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: 1**** -  6.02.2014     kello on 01:22 ---Alupullossako ?

Täkäläinen AGA-kauppias on myynyt minulle  sekä teräs- että alupullossa heidän varastotilanteesta riippuen.
Kaasu on samaa kuoresta riippumatta. Autossani on teräspullot, joilla olen vaihtanut
alupullot ja päinvastoin. Maksan vain kaasusta, en kuoresta.
En tiedä, toimiiko tämä kaikkien asiakkaiden kanssa. Tuli työssä ollessani hyvät suhteet kauppiaaseen
ja ilmeisesti pitävät luotettavana asiakkaana. Pitemmille reissuille lähden vain teräspullojen kanssa.
Olemme sopineet, että voin jättää vajaan pullon heidän varastoonsa ja lähteä reissuun täysin pulloin.
--- Lainaus päättyy ---

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: uppotukki -  6.02.2014     kello on 22:42 ---puuilon kaasun hinta oli viikko tak 15,50 jos agan 23  eur lähentelee kymppiä jo yhres pullos ,laittaa miettimään mistä ostan kun käytän 12-15 kpl vuores .kaasua kuluu kun ain tienpäällä meno tai jossakin parkis ?

--- Lainaus päättyy ---
Nii, paljonkohan mulle maksais jos pitäisi etsiä lähin puuilo, ajaa sinne , vaikkapa odottaa sitä 15.5€ tarjousta ja todeta että se maksaakin >>>>  ;D

Mutta kuten sanoin , on hyvä että on kaasupulloja jokaisen tarpeisiin. Annetaan niitten käyttää alua jotka haluaa, tai olla käyttämättä  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View