Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Liikennekäyttäytyminen, suojatiet
K.E.V:
*Näinhän se on, mutt kiusaaminenhan on toisille elinehto ???
Toisaalta voi se "Pemari" olla nelikko myös ::)
--- Lainaus ---BMW:n nelivetomyynti Suomessa oli jo kolmannes kokonaismyynnistä vuonna 2012. Siinä yksi syy tuohon kehitykseen jossa Audien myynti laskee ja BMW:n nousee vastaavasti saman verran. Nelivetokysyntä jatkaa kasvuaan edelleen ja alennuskampanja puree. Uudet mallit ovat onnistuneet kiitetävän hyvin tuottamaan lisää kysyntää. BMW on todellakin onnistunut myynninedistämisess ä erinomaisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Minä kyllä annan suojateillä tilaa, järkevästi yrittäen.
On kai tuo matkailu avartanut ajatusmaailmaa....
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.02.2014 kello on 21:35 ---*Näinhän se on, mutt kiusaaminenhan on toisille elinehto ???
Toisaalta voi se "Pemari" olla nelikko myös ::)
Minä kyllä annan suojateillä tilaa, järkevästi yrittäen.
On kai tuo matkailu avartanut ajatusmaailmaa....
--- Lainaus päättyy ---
Tuo ei kannata Suomessa.Vierestä sujahtaa vauhdilla samaa viereistä kaistaa ajava (kaistapää) sinun neliylivedon tahi Vollen edelle niin että ylittäjät lentelee.. Thumb
Mie en uskalla antaa ylittäjälle tietä jos en nää tuleeko takaa ketään ja onko meth ymmärretty jalankulkijan kanssa toisemme.. :-\
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 4.02.2014 kello on 21:32 ---Tuolla tavalla vaarannat jalankulkijan jos yhtäkkiä päätät ritarina antaa tietä kulkijalle.. Thumb
Jatka samalla lailla niin tulee ruumiita.. :'(
--- Lainaus päättyy ---
Nyt en ymmärrä...? :o Vai meinasitko että vedän yhtäkkiä liinat kiinni ja kuuntelen, että tömähtääkö?? ::)
Äly hoi...
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 4.02.2014 kello on 21:43 ---Tuo ei kannata Suomessa.Vierestä sujahtaa vauhdilla samaa viereistä kaistaa ajava (kaistapää) sinun neliylivedon tahi Vollen edelle niin että ylittäjät lentelee.. Thumb
Mie en uskalla antaa ylittäjälle tietä jos en nää tuleeko takaa ketään ja onko meth ymmärretty jalankulkijan kanssa toisemme.. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Ja jos takana ei tule ketään on turha pysähtyä, siinähän on tilaa ylittää pysäyttämättä liikennettä.
Onhan se tilannekohtaista pysähtyykö vai ei.
88k5:
Itse olen ottan kaksi eri tapaa antaa tietä suojatiellä käveliälle;
* Jos ylittäjä epäröi (katse kontaki on) hidastan huomattavasti jo kaukaa, vilautan pitkiä, ehkä 2x (erottuvan kun on nuo dlr:t), ja "valuun" vain, että uskaltaa. Tarvittessa pysähdyn, mutta vähintää 5 m päähän; jää ylittäjälle turvallinen tila, jos joku pökkää meikäläisen perään, ja ylittäjällä näkyvyys mun auton edestä. Sivuuttava autokin varmasti havaitsee jalankulkijan paremiin kuin mun auton takaa (puskuri suojatiessä kiinni)
* Jos jostain syystä joudun pysähtymään suojatien eteen (alle 5m), ja jalankulkija lähtee ylittämään suojatietä, laitan vilkun päälle vapaan kaistan puolelle - ikään kuin vaihtaisin kaistaa viereistä kaistaa ajajan eteen, mutta seison vain paikallaan. Useasti on "tohottajiin" saanut eloa.. Sille kuka ei tunne stadissa kaikkia valottomia suojatiepaikkoja, voi olla hyvä yllätys tällainen "kaistasählä" :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta