Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Liikennekäyttäytyminen, suojatiet
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.02.2014 kello on 12:30 ---On kyllä mahtaavaa selittelyä täälläkin....!!!!!!
Asenne on kyllä iskostunut syvään. Suomi on sellainen takapajula suojatiesäännöissä, ettei mitään väliä.
Huonommin ei taida olla kuin Venäjällä, jossa voi jalankulkija joutua maksamaan vielä auton maskin ja lisävalot, jos jää suojatiellä auton alle.
--- Lainaus päättyy ---
Se ei sitten ollut kertomus minun toiminnasta, vaan jalankulkijoiden. Voit tulla takapenkille istumaan jos haluat!!
ea:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.02.2014 kello on 12:30 ---On kyllä mahtaavaa selittelyä täälläkin....!!!!!!
--- Lainaus päättyy ---
+10
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.02.2014 kello on 14:04 ---Se ei sitten ollut kertomus minun toiminnasta, vaan jalankulkijoiden. Voit tulla takapenkille istumaan jos haluat!!
--- Lainaus päättyy ---
Taas samaa selittelyä... :)
En minä, mutta pojat...tyyliin. Se nyt on ihan sama mitä ne jalankulkijat toimii. Homma nyt vain on niin, että suojatiesääntöjä noudatetaan.
Olen tässä seurannut liikennettä 40 vuotta ammattimaisesti, joten tuskin on tarvetta tulla takapenkille istumaan. :)
Tiedän kyllä, mitä tarkoitat jalankulkijoiden toiminnalla, mutta ei sillä asialla pidä vähätellä autolijoiden käyttäytymistä.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.02.2014 kello on 15:10 ---Taas samaa selittelyä... :)
......
Tiedän kyllä, mitä tarkoitat jalankulkijoiden toiminnalla, mutta ei sillä asialla pidä vähätellä autolijoiden käyttäytymistä.
--- Lainaus päättyy ---
Siis lisää selittelyä??
En löydä tekstistäni pienintäkään viittausta autoilijoiden käyttäytymiseen.
Ehkä siellä sitten on sellainen?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.02.2014 kello on 15:58 ---Siis lisää selittelyä??
En löydä tekstistäni pienintäkään viittausta autoilijoiden käyttäytymiseen.
Ehkä siellä sitten on sellainen?
--- Lainaus päättyy ---
No enhän minä sinun ajokäyttäytymistäsi arvostele.. :)
Jalankulkijathan käyttäytyvät miten käyttäytyvät. Useinhan juuri väistämättä jättämistä perustellaan sillä, että jalakulkijan aikeesta ei saa mitään selvää.
Näinhän se onkin varsinkin Suomessa, mutta johtuneeko siitä, kun autoilija oletusarvoisesti ei väistä.
Olen huomannut kun isolla massiivisella kuorma-autolla lähestyy hitaaasti suojatietä antaakseen tietä, niin yksikään jalankulkija ei lähde liikkeelle. Sitten kun pysäytän auton, niin käsi heilahtaa kiitokseksi ja suojatie täyttyy ihmisistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta