Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Toscanasta vielä
Weicco:
Onko näitä kuvia mahdollista katsella jossain isompana.
Posse2:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 9.02.2014 kello on 15:28 ---se on totta, että ei meistä leirintäalueelta leirintäalueelle kulkevia helpolla tule, tällä viiden viikon ivikon reissulla emme olleet yhtään yötä sellaisella:) Itse asiassa Italiassa knaftin neljän viikon aikana emme olleet ainuttakaan yötä maksullisessa paikassa, eli ei senttiäkään leirintämaksuihin.. .eikä yhtään rvaintolassa ateriointia :)
Mietin että teksinkö niistä yöpaikoistamme jonkun koosteen blogiin, lienevätkö ihmisiä kiinnostavia vai ei? Samoin tyhjennysja täyttöpaikoist alistan.
--- Lainaus päättyy ---
Vasta pari vuotta matkailuautolla kulkeneena ammennan näitä blogeja melkoisella ahneudella ja aikaa niihin kyllä rittää. Sinun, Kaarina , juttusi luen aina. Luen Karavaanarit sivuja, mutta siellä on vähän erikoinen meiniki, joten lähinnä katson sieltä vinkkeja ja linkkejä. Täällä orgin puolella on asiallisempaa ja paremmat jututkin mielestäni.
Ennen en ole kommentteja jutuista tai blogeista tehnyt, mutta tiedoksi tosiaan, että niitä varmaan muutkin suurella mielenkiinnolla lukevat, kuin minä.
Tuo alussa oleva lainaus tekstistäsi saa minut toivomaan , että kuulisin käytännöistä matkalla/leiriytyessä. Kiintoisaa kerrontaa , kiitos siitä. Kiitos myös muille bloggareille, jotka tänne ovat linkkinsa laittanee; kaikki on luettu. Osa viel useampaan kertaan !
Alan:
Minuakin uteloittaa Kaarinan käytännöt, kun kierrätte leirintäalueet kokonaan. Miten ja millä "säännöillä" löytyy yöpymispaikka, miten pärjäätte tuntemattomilla pikkuteillä, onko maanomistajista (tai ulkopuolisista) ongelmia, kuinka sujuu vesi- ym huollot jne.
Olen lukenut huonosti Etutelttaa, joten voi olla, että on mennyt ohitse.
Vaunuerakko:
Kiitos Kaarina!
Täytynee nyt tunnustaa, ihan julkisesti: Olet rohkea, sopivan utelias, siis sinulla ON annettavaa! Thumb
Katselin tämän(-kin) sinun kirjoituksesi ja mielenkiintoiselta vaikuttaa. Analyysi. :-*
Mutta, voi minua: kun ite osais jotain muutakin kieltä, kun tätä pahuksen soomee, niin sais näistä antamistasi linkityksistä paljon enemmän ja syvällisemmin jotain irti.
Vaan onhan tässä masiinassa tämä googlekääntäjä, joka antaa sentään jotain valoa, minun yksinkertaiselle ymmärrykselleni.
Uskon näin: Että sinun tutkimusmatkailusi avaa monelle, -ehkäpä hieman arallekin ihmiselle- rohkeutta ottaa se ensimmäinen askel elämässä.
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi. KIITOS!
Alan:
Tervehdys Erakko, kovin samaa mieltä olen minäkin asiassa, mutta miksi on peukku väärinpäin, naama nurinpäin?
Thumb
ja
:D
tuumaan minä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta