Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Miksi halajaa Espanjaan ?
Vaunuerakko:
Löytynyt mu esi-isini ? :)
Ja kuten huomasitte, niin viisauden hammas paljastaa kaiken. Se oli nimittäin jäänyt tänne Spaniaan ;D
Ja muuten, toinen seikka joka tässä minua kiinnosti, oli tämä sinisilmäisyys.
Kerran tuolla Virtojen maisemissa kun manttaaleja tallailin, törmäsin yhteen sinisilmäisyyttä tutkineeseen gimuliin.
Ja kuinka ollakaan, hän katteli mua sille ihmeelinen irvistys nassukallaan ja tokas;
''sun täytyy kyllä olla Herrasten sukkuu, ku sun silimäs on ihan taivaan sinisekki ''. ^-^
Että näin ne sukujuuret alkavat napsahdella kohdalleen.
Mutta maana Espanja on minulle henk koht maa jossa on aina, niin hyvä olla.
sipu:
Mulle kyllä on tämä kotomaa
aina se paras , kallein ja arvokkain :-*
just tälläsenä ,kun se on
kaikkineen pakkasineen tai sateineen päivineen :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 27.01.2014 kello on 21:03 ---Mulle kyllä on tämä kotomaa
aina se paras ja kallein :-*
just tälläsenä ,kun se on
kaikkineen pakkasineen tai sateineen päivineen :)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
smy:
Mä voisin jättää tän hiton kalliin maan jossa työllä ei ainakaan rikastu. Jos jotain sattuu käteen jäämään verottaja kyllä huolehtii... 8kk vuodesta sää on ihan p...stä.. Ihmiset on nuivia ja negatiivisia. Palveluasenne ihan hukassa monessa paikassa.
USA.n eteläiset osavaltiot mun makuun. Työluvat vaan aika tiukassa tuonne.
Euroopan suosikki on Saksa ehdottomasti. Italialaisilla ja Espanjalaisilla menee ehkä jalat ja suu kovempaa kuin pää sanoo.
Captainkidd:
Aurinkoinenhan se Espanjaan jengiä vetää. Moni on erimieltä, mutta ite tykkään Espanjan olevan karavaanarin kannalta tympeä maa. Missähän muualla kohdellaaan niin ylimielisesti turistia kuin spanjoreissa ? Missä noinkin isossa maassa yhtä karu ja luonnon kautta tylsemmät maisemat ?
Portugal on ihan toista, vehreää, nöyrempää ja suulis skriinaa samoin yhtä kivasti.
On siellä rannikoilla puskaparkkilaisille varsinaisia helmiä, vaan enämpi niitä on Portugalissa.
Nää mielipiteet perustuu vain talvipakoon Suomesta. Vain jou-tammikuu patottaa topparotsissa käyskentelemään, silti etelässä öpauttia 20 astetta etelä-kotomaata lämpimämpää, talvellakin.
Talveninhoajalle pikkuparatiisi kuitenkin. Kuten syksystä tähänkin päivään mennessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta