Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Karttakirjaa Eurooppaan [siirretty kirpputorilta]

(1/4) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 26.01.2014     kello on 00:49 ---Onkos se pakko olla ihan viimeistä julkaisua karttakirja jos aikoo Euroopassa pyöriä.
Olisiko kenellekkään jäänyt ylimääräistä jos nyt vaikka tältä vuoskymmeneltä ?

--- Lainaus päättyy ---
Baltian maissa ja erityisesti Puolassa rakennetaan tieverkostoa jatkuvasti.

Ajan tasalla olevat kartat ei ole kovinkaan iso kulu ja itse en käytettynä ostaisi. Kirjastoissa löytyy lainattavia.

Edit: lainaus alkup. aiheeseen lisätty -88k5-

88k5:
Erityisesti Puola on ollut hankala noiden isompien "Atlasten" osalta, esim. Via Michelin.. Kun vertaa paikalliseen taiteltavaan huoltisversioon..
Jos mennään motareiden ulkopuolella, on pitänyt sulkea Misukka  8) Ihan eri tiet ovat "pääteitä", ja suht. pieni tienumero menee kärrypoluksi välillä - ja kun kattoo Polskakartasta, niin onkin ohut rantu..
Tosin noi mun kartat onkin edelliseltä vuosikymmeneltä  :-[

seppoko:
Yleisesti ottaen, olen pärjännyt vanhalla karttakirjalla. Mutta kuten jo edellä todettu, niin varsinkin Puolassa kannattaa ostaa tuore kartta vaikka ensimmäiseltä huoltamolta.

Ja muutenkin, jos epäilee karttakirjan tietoja jostakin maasta, niin tuore kartta ao. maasta on huomattavasti tarkempi.

Oulaa:
Nyt onkin tässä  hirveä tarve päästä täällä kotona selailemaan muutakin kuin Kuuklemapsia.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.01.2014     kello on 09:16 ---Erityisesti Puola on ollut hankala noiden isompien "Atlasten" osalta, esim. Via Michelin.. Kun vertaa paikalliseen taiteltavaan huoltisversioon..

--- Lainaus päättyy ---

Siksi parhaat kartat löytyykin paikanpäältä.  Ja Michelinien hinta on vaan murto-osa täkäläisestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View