Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
iLuurin toiminnasta
Weicco:
Siihen vaivaan ei auta muu kuin kunnon kotelo :D
K70:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 23.01.2014 kello on 11:12 ---Tuohon sun kalenteri ongelmaan. Onko tämä henkilö joka laittaa niitä kalenteri kutsuja antanut sinulle oikeuksia muokata kalenteria?
Tällaisen löysin.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole tuosta kyse.
Mulla on kännykässä duunin outlook ja privaatti google-kalenteri.
Duunin outlookiin tulee tuhoton määrä kalenterivarauksia, milloin keneltäkin. Niitä sitten hyväksyn/hylkään. Ne jotka hyväksyn, hälyttävät normaalin outlook-asetuksen mukaisesti 15min. ennen palaveria.
Tuo toimii kuten kaikissa lukuisissa Nokia-luureissa kautta aikain, joissa on duunikalenteri ollut käytössä.
Mutta iLuurissa hälyyttää jokaisesta uudesta kalenterimerkinnäst ä, ikään kuin se pitäisi siellä kalenterissa käydä samantien hyväksymässä/hylkäämässä. Tämä ei ole tarpeen ja raivostuttaa, kun noita kalenterivarauksia tulee mulle useita päivittäin.
Ei mulla työpisteelläkään pc:ssä ponnahda kalenteri auki jokaisesta uudesta merkinnästä, vaan niistä tulee meili, jonka avaan ja hyväksyn. Sen jälkeen se odottelee sitä viimeistä varttia, kunnes kiljaisee, että nyt ukko netti kiinni ja palaveriin.
Ja ei tuo synkka tuon kuukkelikalenterink aan kanssa ihan mutkaton ole. Kuukkelissa määritelty "ei muistutusta", niin puhelimen kalenterissa on noille kaikille hälytys 5min. ennen.
K70:
--- Lainaus käyttäjältä: JS85 - 23.01.2014 kello on 11:15 ---Voiceover ei ole päällä, mutta kun koti nappia painaa pitempään menee ääniohjaus päälle ja se saattaa soittaa jollekin aivan randomisti. Tätä ominaisuutta en ole saanut pois käytöstä.
--- Lainaus päättyy ---
Sä puhut ihmisistä niin paljon pahaa, että puhelin on päättänyt ilmoittaa aina asianomaiselle, kun mainitset jonkun nimeltä :D
Weicco:
Ookko kokeillut ottaa sieltä asetuksista ne jaetun kalenterin hälytykset pois päältä.
K70:
No enpä ole. Testaukseen...
ja samasta paikasta löytyi oletushälytys. Otin senkin pois. Saa nähdä hälyttääkö exchangen vartin hälytykset nyt.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta