Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vs:Moottoriteillä vai kinttupoluilla
88k5:
On se hyvä, että on mahdollisuus valita - t: sekakäyttäjä Thumb
Mutta totta sekin, että mielipiteensä voi ilmaista neutraalistikin ilman paheksuntaa - riveiltä tai rivienvälistä ;)
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.01.2014 kello on 11:35 ---
Vapaat tiet ovat maisemallisempia ja sukeltavat välillä kyliin ja kaupunkeihin, nopeusrajoituksen pudotessa 40-50 kilometriin tunnissa.
--- Lainaus päättyy ---
Eniten nuita olen käyttäny. Ja niin teen jatkossakin jos siellä liikun.
K.E.V:
Ei varmaan lapin mies ymmärrä. Tietääkseni ei matkailijaa olekaan joka pelkkiä moottoriteitä ajaa (tähän en laske osaa heistä jotka talvehtimaan menee / tulee ) Yksinkertaisesti työssäkäyvän pitkälle mennessä mahdottomuus. Viime kesänä tulin Cornwallin kärjestä Doveriin, pikkuteitä , paitsi jonkun kaupungin ohitukset. Ranskan puolella menimme kohti Bretagnea konepolkua ja taas pois Bretagnesta N teitä pitkin Loiren laaksoa. Sitten konetietä kotiin.
Olen matkailu-urani aikana ajanut kyllä pikkuteitä ihan tarpeeksi.
Toinen vaihtoehto että hän haluaa jotakin häslinkiä, toisinsanoen haastaa..... :-*
Sehän käy kyllä, muttei foorumilla. :laugh: :laugh: :laugh:
Edit: Tuolla Millaussakin kävin pari kertaa ennen kuin siltaa edes oli tiedossa. Kerran olen ajanut sen sillankin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 23.01.2014 kello on 12:53 ---Ei varmaan lapin mies ymmärrä.
Toinen vaihtoehto että hän haluaa jotakin häslinkiä, toisinsanoen haastaa..... :-*
Sehän käy kyllä, muttei foorumilla. :laugh: :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
En tosiaan ymmärrä, tuollaista lapsellisuutta... :o
"Masi":
Ranskalaista maantietä joulukuussa.
Joskus moottoritiellä, mutta harvoin maksutiellä.
Taisi olla kuusi vuotta viimme kerrasta tämän vuoden alkuun kun ranskan läpi maksutietä ajelin. Joskus ajellaan 100-200 km moottoritiellä, mutta pääsääntöisesti N-teitä.
Saksassa viimme kesäinen kokeilu tuotti tuloksen että jos ei maksa, niin poiketa voi pois, mutta se ajellu siellä pikkuteillä maksaa poltto-aineen kulutuksen lisäyksen, hartioiden pakotuksen verran lisää sekä aikaa noin kolmin kertaisesti verratttuna moottoritiehen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta