Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Hobby 720 Umf Prestige -07 kylmyys

<< < (4/12) > >>

Teukka-74:
Nyt on kyllä niin iso ja hieno vaunu kyseessä että minusta kannataisi lukea vaunun käyttöohjekirjanen ja huolella.
Luulisi että tuossa vaunussa oikeesti lämmön pitäisi riittää.
Minä tein niin vaikka on 12 vuotta vanhempi solikka kun ostin sen. Ja tuolloin aukesi minulle vaunun tekniikka ja varsinkin minne
mikäkin vesi menee ja mistä tulee.lämmitysjärje stelmät jne. Ei tästä nyt ehkä apua ole mutta kuitenkin...  Thumb
Jos oo ohjeet lukenut niin unohda tämä viestini.En halua tuskaa enempää tuottaa  :)

Alan:
Ei kai se tuo kysyjä yritä ällyyttää koko orgin porukkaa?

Niin heikoilla tiedoilla ollaan liikkeellä, että epäilen hupailijaksi koko metsien miestä.  ::)

Ossi66:
Sama kävi mullakin mielessä, kun eilen rekisteröitynyt ja tuommoisella kysymyksellä lähdetään liikkeelle.
Mutta kerrankos sitä ensimmäisen kulkineen hankittuaan haluaa päästä heti kokeileen eikä kiireessä ehdi lukemaan ohjekirjaa - ja jos tuonkokoinen Hobby on trumalla varustettu, se ohjekirjakin lienee pelkästään saksankielinen - suomiversioissa on Alde.

Jos kaikesta huolimatta oletettaisiin oikeaksi tiedontarvitsijaksi ja pystytään asiassa. Nuot nestekiertoisen hankintakommentit yms. voisi mode vaikka pistää bittiroskikseen.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.01.2014     kello on 15:24 ---Ei kai se tuo kysyjä yritä ällyyttää koko orgin porukkaa?

Niin heikoilla tiedoilla ollaan liikkeellä, että epäilen hupailijaksi koko metsien miestä.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

massimo:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.01.2014     kello on 15:24 ---Ei kai se tuo kysyjä yritä ällyyttää koko orgin porukkaa?

--- Lainaus päättyy ---

Tietysti on mahdollista, ettei malteta lukea käyttöohjeita ja minua ihmetyttää, että tämänkokoinen vaunu trumalla. Onko saksantuonti?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View