Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Peruuttaminen

<< < (3/3)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 19.01.2014     kello on 13:59 ---Hyvä filosofia, eihän autolla pitäisikään mennä sinne mihin jalkamieskin pääsee...   ;D

--- Lainaus päättyy ---
Joka talvi kun suojalunta tulee yli 15cm kun en ole kotona. Viimeset 40m, 90 asteen risteys ja ylämäki. Ei puhettakaan, että etuperin nousis.

ihaa:
On siinä insinööri taas laskenut kaavan ja miettinyt kuinka oikeaoppisesti auto kuuluu peruuttaa taskuparkkiin.  ;D

http://www.tuulilasi.fi/auton-kaytto/tama-matemaattinen-kaava-kertoo-minka-verran-tilaa-tarvitset-taskupysakointiin

Haapaniemen Paroni:
Pitäähän heilläkin olla jotain tekemistä :D

ihaa:
Kyllä se muuten osimoilleen tuo Toyota tuolla tavalla se sen peruutuksen itse tekeekin, muutaman kerran olen antanut auton itse peruuttaa taskuun kun pojista on hauskaa kun auto heiluttaa rattia itsekseen...ja taitaa olla itse kuljettajastakin.  :P

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  2.06.2014     kello on 12:05 ---Kyllä se muuten osimoilleen tuo Toyota tuolla tavalla se sen peruutuksen itse tekeekin, muutaman kerran olen antanut auton itse peruuttaa taskuun kun pojista on hauskaa kun auto heiluttaa rattia itsekseen...ja taitaa olla itse kuljettajastakin.  :P

--- Lainaus päättyy ---
Miten se perutas vaunun kanssa ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View