Tekniikkakeskustelut > Primus

2470 Primus ongelmia jälleen ja viisailta kyselyjä ?

<< < (3/9) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mikkos28 -  6.02.2014     kello on 16:04 ---  miten toi positiv lakka toimii sit ja miten sil onnistuu tehä ja onko kallista ostaa ?

--- Lainaus päättyy ---

Periaatteessa jotenkin niin, että levy lakataan, sitten siihen päälle piirilevyn kuva, valotetaan UV:llä ja syövytetään...

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mikkos28 -  6.02.2014     kello on 13:01 ---Ok kiitoksia mjo

alempi kuva näyttää siltä mikä mulla on :)
mut osaakko sanoa ku katot tarkemmin ni miks mikro piiriltä lähtee kumminki eri jalka järjestys eri levylta vai onko toi niin yksin kertainen piiri et voi käyttää monis kytkennöissä ?
 tolla ylemmällä kasasin reikä levylle kytkennän mut ainoa mikä ei toiminu oli häiriö valo ja rele oli eri mut kelan ohmi sama ja kytkenta kuvan mukaisesti releellä.

--- Lainaus päättyy ---

Lisäsin yläkuvan vihreään layauttiin datakuvan piiristä niin tajuat miksi.

stan71:
Itse tehnyt tulostamalla piirilevy maskin piirtoheitin kalvolle valottanut valmiiksilakatun piirilevyn 300w rakennuslampulla, kehittänyt kodinputkimiehellä ja syyövyttänyt
Ferrikloridilla

mikkos28:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  6.02.2014     kello on 17:20 ---Lisäsin yläkuvan vihreään layauttiin datakuvan piiristä niin tajuat miksi.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos mjo  Thumb

tätä niinkun ajattelinkin et toi voi olla ainoa mahdollisuus asiassa jos samat layout käy kaikkiin :) kykentöihin nyt ollaan taas viisaampia. Nyt samalla huomasin et mulla on jostain syystä kykentä kaava josta puuttuu toi vastus mikä menee maihin tosta 2 jalasta 56.2k

Joo toi syövytys homma menee yhen levyn takia ns. Turhaks ku ton voi omaan boxiin kytkentä kaavan mukaan
Tekasta reikälevylle on kumminki niin yksin kertainen kumminki toi kytkentä  Thumb

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mikkos28 -  6.02.2014     kello on 17:42 ---Kiitos mjo  Thumb

tätä niinkun ajattelinkin et toi voi olla ainoa mahdollisuus asiassa jos samat layout käy kaikkiin :) kykentöihin nyt ollaan taas viisaampia. Nyt samalla huomasin et mulla on jostain syystä kykentä kaava josta puuttuu toi vastus mikä menee maihin tosta 2 jalasta 56.2k

Joo toi syövytys homma menee yhen levyn takia ns. Turhaks ku ton voi omaan boxiin kytkentä kaavan mukaan
Tekasta reikälevylle on kumminki niin yksin kertainen kumminki toi kytkentä  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Olen vaihtanut sen yllä olevan kytkentäkuvan oikeaksi kun siinä oli juurikin toi vastus virhe

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View