Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunu/auto kuumetta

<< < (3/28) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 15.01.2014     kello on 20:11 ---Cabbyn uutta mallia jätteenpolttolaitok sella:)

--- Lainaus päättyy ---

Mulle kelpaisi tuo laitos, mutta myyvätköhän asennussarjoina.  ::)

K.E.V:
Mulle ei, vaikka olisi Polarissa  :o.
En ala kaasua tuhlaamaan tuohon , aina on paikka omille tuotoksille löytynyt.
Joko vaunun säiliöstä tai sitten henkilökohtaisella toimituksella.

Alan:
Paljonko mahtaa kuluttaa? Kun asiaa ajattelee, niin varmaan ihan jonkin verran.

MarkoA:
Täältä löytyy kaikki epidemiat:

- (veto) autokuume
- matkakuume
- ja uutuutena meidän taloudessa, vaunukuume

Minä olen tällaisissa asioissa kroonikko. Vaikka kuinka päätän, ettei vaihtoa tule, eikä ole mitään tarvetta, niin vähän väliä saan itseni kiinni fiilistelemästä ajatuksella jostain paremmasta. Milloin mistäkin! Mutta onneksi matkakuume taitaa saada hoitoa ainakin viimeistään kevään korvalla, kun lähdetään Mallorcalle mittailemaan vuoristoja maantiepyörällä. Samalla toki perhelomaa viettäen :D
Vaunukuumeessa vois fantasioida vaikkapa uudesta isosta Polarista ja autoksi kelpais Land Cruiser, jos Land Rover Sporttiin ei varat riitä ;D

Alan:
Mulla (veto)autokuume lakkasi Touranin katsastuksessa ja huollossa. Läpi meni, eikä huollossakaan löytynyt juuri mitään.

Selvisi vaan, että väljyysoireiset vetonivelet maksaa noin 100 euroa kpl ja vaihtuvat puolessa tunnissa kappale. Taidan ajella vielä pari vuotta sillä, jos en enemmänkin. Mitään siitä, yhdeksänvuotiaasta, ei enää saa.

Halvimmat kilometrit ajetaan nyt ja pistetään samalla vähän syrjään uudemman hankintaa varten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View