Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tänne vastalause Guggenheimille !

<< < (5/9) > >>

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.01.2014     kello on 16:16 ---jaah taas opin uuden lyhenteen
mutta mitä tuo KVG. tarkottaa suomex  ???  :-[
KGB . kyllä tiedän tai luulisin tietäväni  :)

--- Lainaus päättyy ---

Mä LUULIN, että se on Kokeile Vaikka Guuglata, mutta siitä on nasevampikin versio!  :laugh:

seppoko:
Guugleta KVG/urbaani sanakirja.  :D

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.01.2014     kello on 12:49 ---^

Samaa mieltä museoista. Rahoituksen pitää tulla eri momentilta.

--- Lainaus päättyy ---

Pilbaussa lähdetty ihan eri pohjalta ja miljardien eurokasan kanssa rakentamaan koko kaupunkia uusiks josta museo vain yks pieni osa ja sattuman onnenkantama lisäks älysivät panna sopimukseen  että ovat aina cukkiksen ensisijainen paikka euroopassa muut on sivu konttoreita näistäkin jo olleista kaikki nääntyneet jo pois.
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kulttuuri/rahaa-onnea-politiikkaa-nain-guggenheim-ilmio-toimii-bilbaossa/

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.01.2014     kello on 15:14 ---
Oliskohan Kaivopuistossa sopivaa paikkaa, jos menis ehdottaan Vapaavuorelle, että voisin rakentaa sinne kalakämpän. Ei tarvis edes järjestää arkkitehtikilpailua, säästyis yhteiskunnalta paljon rahaa....    ::)

--- Lainaus päättyy ---

Jeehs on siellä, mullakin ollut kaivarissa monta vuotta kalakämppä kaikilla mukavuuksilla.

Onneva:
Helsinkiläisenä en lämpiä tälle guggikselle ollenkaan  >:D >:D >:D >:D

Kiasma, Ateneum ja Valokuvataiteen ja Helsingin kaupungin museo ovat taiteen alalta toistaiseksi riittäneet.
Näissä vierailen suht usein.

Vielä on varmaan 72 museota tutkimatta.
Voipi elämä loppua kesken ennen kun olen loppusuoralla, siis museoissa  ;)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.01.2014     kello on 16:07 ---Teini vastaisi tuohon KVG.

Joten mun ei tarvitse.

--- Lainaus päättyy ---
Mää kokeilin tota KVG konstia...
Selvishän se. Kysymyksessä on Rocky Bilbao...Mitä se tekee Epsanjassa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View