Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Electrolux RM 4013 kaasuongelma?

(1/2) > >>

Teukka-74:
Onko kellään kokemusta tuollaisen jääkappin kaasunsäätimen elämästä? Minusta tuntuu ettei liekkipäähän tule riittävästi kaasua ja nytkin syttyi harvakseltaan ja kipinä nakutti. Kesälläkin oli jäähdytysongelmaa ja kun liekkiä katseli niin minusta se oli huono. Kamat on vaihdettu uusiin pakoputken alle ja pakari nuohottu. Ajattelin että oliskohan jääkappin kiertokytkin tullut aikansa päähän? Voiko sitä itse korjata?

K.E.V:
Siis oletko uusinut suuttimen ja palopään?
En menisi kaasunsäätöhanaa rassaamaan, varsinkin kun todennäköisesti liikut vaunulla julkisella alueella.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.01.2014     kello on 17:07 ---Siis oletko uusinut suuttimen ja palopään?
En menisi kaasunsäätöhanaa rassaamaan, varsinkin kun todennäköisesti liikut vaunulla julkisella alueella.

--- Lainaus päättyy ---
Joo, noi ed.mainitut on vaihdettu. Varovainen pitää olla, toki. Eli ei voi korjata/säätää/vaihtaa itse?

88k5:
Ja suutin oli saman kokoinen kuin alkup.?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.01.2014     kello on 17:36 ---Ja suutin oli saman kokoinen kuin alkup.?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä on.Kaikki tuotteet 100% vastaavia. Joku kirjoitteli joskus syttymisongelmista kun painosäädin
ei painunut riittävän syvälle...jos oikein muistan??? Siitä assosiaationa mietin et olisko mun kaapissa
säädinongelmaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View