Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 kipinäsytyksen asennus.

(1/5) > >>

jude-75:
Huomenta vaan kaikille..Oon lukenu näiltä palstoilta primuksen kipinäsytyksestä ja se on ruvennu nyt kiinnostamaan.. Thumb
Mulla on solikassa 2470 primuksen pannu ja ainakaa minä en oo käyttäny sitä koskaan irti,se on pelannu kohtalaisen hyvin tähänasti,mitänyt pari hehkua on pimenny vuoden aikana..
Oeskoon tuo minkälainen homma laittaa se kipinäsytytys ja mitä se tulisi kustantamaan??
Ja mitä muuta kannattas kahtoa tuosta pannusta kun se käsittääkseni pitää osiksi purkaa??
Hyviä neuvoja otetaan mielellään vastaan.. :)

migel:
Lueppas noita vanhempia ketjuja sillä aihetta on käsitelty laajasti saitilla-tietty kertaus on opintojen äiti!

Mut on aika helppo nakki-mut kantsii lukea noit vanhoja sepustuksia aiheesta ja Mjo:lta saat tilattua tarvittavan paketin ohjeineen.....           t migel

jude-75:
Joo,kiitosta vaan..pitää nyt alakaa kaahlaamaan ko.aihetta läpi.. :)

ose:
Maadoita pannun pohjan liekinlevitysrauta hyvin. Uudet ruuvit ja ehkä migillä heftit molempiin päihin. Tuo on ainoa paikka mistä on pitänyt korjata kipinän laiton jälkeen. Varmista kärjen ja maadoittavan raudan etäisyys. Jos ei halua kaikkia nesteitä vaihtaa voi pannuun menevät kumiletkut litistää esim puristimilla.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 12.01.2014     kello on 17:29 ---Maadoita pannun pohjan liekinlevitysrauta hyvin. Uudet ruuvit ja ehkä migillä heftit molempiin päihin. Tuo on ainoa paikka mistä on pitänyt korjata kipinän laiton jälkeen. Varmista kärjen ja maadoittavan raudan etäisyys. Jos ei halua kaikkia nesteitä vaihtaa voi pannuun menevät kumiletkut litistää esim puristimilla.

--- Lainaus päättyy ---

Kipinäpaketin mukana tulee uudet rosteriset liekkiraudan kiinnitysruuvit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View