Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uudessa verokortissa oleva yleisradiovero

<< < (3/9) > >>

migel:
Aikas kovalta tuo vero tuntuu;-nyt pitäis sitten saada jotain muutakin tarjontaa kuin Hercule Poirotia uusintoina ja sydämen asioita uusintoina,-itse asiassa tarjonta melko surkeaa.

Jännä kun Ahvenanmaalaisilta sitä ei peritä ollenkaan...

Meinaan 143 euroa on pitkä penni,jo kahden vuoden verolla ostais uuden 32" telkkarin.....joopa joo.

Ja mitenkäs avopareilla,maksaako molemmat samat verot ja miten aviopareilla,pitääkö erikseen ilmoitella verohallintoon jos katsoo samaa töllöä?????

Voi voi Suomi miten aina osaat rankaista kansalaisiasi...... ........... Thumbd migel

seppoko:
Mielenkiintoinen yksityiskohta on, että vasta nyt herätään  tähän asiaan. Johan tätä veroa on maksettu yksi vuosi!

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS -  7.01.2014     kello on 19:01 ---
Itse toivoisin, että omat verorahani käytettäisiin laadukkaiden keskusteluohjelmien, ajankohtaisohjelmie n, dokumenttien, kuluttajaohjelmien, konserttien sekä kotimaisen viihteen tekemiseen ja tukemiseen.

--- Lainaus päättyy ---

"Kaikki" tuota vaativat ja SANOVAT katsovansa. Mutta katsovat mainoskanavien hömppää.

migel:
Lähinnä peräänkuulatan samoja ehtoja kilpaileville kanaville jotka rahoittavat itse toimintansa ja kuitenkin pystyvät tarjoamaan monipuolisempaa tarjontaa.

Tälläinen yle tuntuu lähinnä vanhalta kankealta neukku-tv-yhtiöltä johonka valitaan poliittisin perustein mm pääjohtaja...

Ei ole oikein nykyaikaa kun yhtä tuetaan ja toiselta peritään suuria lisenssimaksuja.

Yleradio on ihan ok mutta sielläkin lähetetään paljon uusintoja-noh nämä näistä.Maksetaanhan me sähkönsiirrostakin vaikka ne vilkkuukin ja sähköyhtiö on joku toinen kuin fortum.........

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  7.01.2014     kello on 20:21 ---Lähinnä peräänkuulatan samoja ehtoja kilpaileville kanaville jotka rahoittavat itse toimintansa

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän me Pirkka tölkkiä ostaessa vielä makseta muidenkin kanavien ohjelmisto, katseli tai ei ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View