Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus kiertovesipumppujen kiertosuunta

<< < (3/4) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam -  5.03.2014     kello on 21:54 ---Mittailtiin arvoja ja ei saatu mitään arvoja mistään johdoista. Voiko olla todellakin molemmat käämit poikki vai enkö vaan osaa mitata.

Näyttää entistä todennäköisemmalta uuden pumpun hankinta.

--- Lainaus päättyy ---
ny veikkaisin mitta virhettä.. aika epätoden näköistä ett molemmat käämit poikki

mjo33400:
Auttaisiko asiaa.

SilSam:
Nyt oikein sähkömies mittaili ja tulokset oli jossakin 30 000 000 ohmin ja 4 000 000 ohmin välillä.

Taitaa olla pumppu aikalailla sökö.

Jos ei toimivaa kohtuuhintaista löydy, niin kaippa 230v pumppu saa jäädä toimettomaksi ja pumppaaminen hoitukoot 12v pumpulla.

Mulle saa tarjota kyllä 230v toimivaa pumppua.

Jossakin ketjussa kerrottiin mikä johto ohjauspaneelin takana piti siirtää mihinkin, jotta 12v pumppu olisi aina toiminnassa. Oliko se keltainen neloseen?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam -  6.03.2014     kello on 15:45 ---Nyt oikein sähkömies mittaili ja tulokset oli jossakin 30 000 000 ohmin ja 4 000 000 ohmin välillä.

Taitaa olla pumppu aikalailla sökö.

Jos ei toimivaa kohtuuhintaista löydy, niin kaippa 230v pumppu saa jäädä toimettomaksi ja pumppaaminen hoitukoot 12v pumpulla.

Mulle saa tarjota kyllä 230v toimivaa pumppua.

Jossakin ketjussa kerrottiin mikä johto ohjauspaneelin takana piti siirtää mihinkin, jotta 12v pumppu olisi aina toiminnassa. Oliko se keltainen neloseen?

--- Lainaus päättyy ---

Ei vaan ohjauspaneelin takana on vihreä irtojohto joka kytketään nastaan 4 tai 2. Jotenkin epäilen noita mittauksia. En ole koskaan törmännyt pumppuun jossa on molemmat käämit poikki ja aika paljon noita olen korjaillut.

SilSam:
Tumman vihreä johto löytyy irtona ja liitin nro 4 olis vapaana. Vaalean vihreääkin johtoa löytyy, mutta ei irtona. Tarkoittanet sitten tuota tummemman vihreää?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View