rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tosi reissarille!  (Luettu 4711 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #15 : 17.01.2014 kello on 20:19 »
Ehdottomasti kaikki mikä on hauskaa pitää kieltää >:D ja varsinkin jos semmosta ei itse harrasta  niin sillon pitää kieltää. Ja muutenkin pitää kieltää. Semmosia on ihmiset joilla ei oo elämää ja muutenkin mieli on ahdas Thumbd

toivottavasti ymmärsin muutamien ironian tässä jutussa
Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.10.2016 kello on 21:07
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #16 : 17.01.2014 kello on 20:34 »
Huvittavaa lukea tätä  Thumb .Oma mielipide asiaan on että toiset tykkää baletista ,toiset jääkiekosta ,toiset nuuhkii kukkia ja jotku tykkää päristellä...itse kuulun noihin päristelijöihin ja on kaikenlaisia moottorilla toimivia vekottimia joista viimeisin aivan uuden uusi polaris mönkkäri jolla ajelen ympäri metsiä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #17 : 17.01.2014 kello on 22:26 »
Näinhän se on, kaikki mistä mä en tykkää, on turhaa. Ja kaikki mistä mä tykkään, on...aivan sama mitä sä siitä ajattelet  ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 7.02.2024 kello on 16:40
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #18 : 17.01.2014 kello on 22:26 »
Taianpa houkutella mamman laatuaikaa viettään ku ei oo kelkkakelejä vielä.Hupiajeluksih an se luokitellaan ku lapsiluku on jo täynnä,mutta en anna sen häiritä ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #19 : 18.01.2014 kello on 08:37 »
Kyllähän itteänikin kaikki koneet kiinnostavat, mutta eniten minua kelkka/mönkkäriharrastuksessa kummastuttaa; kenen mailla, ja luvallako, te ajelette? Näistä mönkkä "se pahempi"..
Ite kun ajelen omassa mettässä maataloustraktorill a (polttopuiden perässä  8)), mutta ei siinä kelkkahupia mahdu ajamaan.. toisten maille ei kyllä tule pyytämättä/luvatta mentyä (kaippa ne jäljistäkin tuntis)  ;D
Täälläpäin esim. meidänki yksityistietä luvatta käyttävät kelkkailija löytyvät tuolta taajama-alueelta.. Tosia asia vaan on, että ei täällä etelän maaseudulla ole noille joutavan_ajonlaitte ille ole käyttöpaikkaa. Taitaa se olla sama tilanne muuallakin Suomea..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #20 : 18.01.2014 kello on 10:08 »
Aikamiehet erottaa pikkupojista vain leikkikalujen hinnasta ja rahamiehet persaukisista.
Mun tulevissa käärinliinoissa ei ole taskuja vaikka ei ne isot tarittis ollakkaan  ^-^

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #21 : 18.01.2014 kello on 10:09 »
että ei täällä etelän maaseudulla ole noille joutavan_ajonlaitte ille ole käyttöpaikkaa. Taitaa se olla sama tilanne muuallakin Suomea..
Kyl täällä Paimiossakin on ihan merkityt kelkkareitit..pääse e vissiin iha vaikka Auraan asti..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #22 : 18.01.2014 kello on 10:33 »
Kyllä se kelkka tälleen merenranta asukkina on iha ehoton pilkki kaveri.. va joutavanpäivästä hupiaha se kalan narraaminenki on.. saaha niit kaupasta ja jopa halvemmalla..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #23 : 18.01.2014 kello on 10:48 »
Kyllä se kelkka tälleen merenranta asukkina on iha ehoton pilkki kaveri.. va joutavanpäivästä hupiaha se kalan narraaminenki on.. saaha niit kaupasta ja jopa halvemmalla..
Halvemp =ei tuore
Itte kalastettu=taatusti tuore :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #24 : 18.01.2014 kello on 15:55 »
Halvemp =ei tuore
Itte kalastettu=taatusti tuore :)
oon samaa mieltä vaikken itte kalastakkaa.. mutt mun kelkka monasti siell jäällä napottaaki ni tuliaisina saa ain tuorett kallaa mikä mulle kelepaa..
Onneks on tullu hommattuu jäki kasvuu mikä tykkää kalastella ja pittää kelkan kunnos.. ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Tosi reissarille!
« Vastaus #25 : 18.01.2014 kello on 16:22 »
Huvittavaa lukea tätä  Thumb .Oma mielipide asiaan on että toiset tykkää baletista ,toiset jääkiekosta ,toiset nuuhkii kukkia ja jotku tykkää päristellä...itse kuulun noihin päristelijöihin ja on kaikenlaisia moottorilla toimivia vekottimia joista viimeisin aivan uuden uusi polaris mönkkäri jolla ajelen ympäri metsiä.

Kuinkahan tämmönen normaali korpisoturi suhtautuisi, kun nuo baletin harrastajat tulis pihamaalle soitteleen Toscaa 100 decibeelillä ja olis vakaasti sitä mieltä että kuuluu jokamiehenoikeuksii n..