Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut sipu 14 Mar 2011
  • kiitokset vinkeistä ...kai se ois fiinimpi toi uffo tuol telinees ,jot ehkä siihen päädymme ...uskoisin  :)
  • #17 kirjoittanut Amigo 14 Mar 2011
  • Triax Ufo.

    Toimii ilman kyyneleitä, yleensä ei tarvitse nostaa mastoakaan ylös. Kannatti ostaa heti hyvä.

    Ja kohta alkaa haravamiesten tilitys...   ;D

    Sama täällä, ei ole tarvinnut vielä mastoa nostaa eikä paljon pyöritellä :P :P Ja vielä iso + ufon virransyöttölaittee seen saa kytkettyä vielä lisäksi radion johan kuuluvuus paranee.
  • #18 kirjoittanut olalaa 14 Mar 2011
  • miten näin hinnan yli 600e....no en niin tarkkalleen tuot lukenut , ku hinta säikäytti...
    mut tarviiko tuo ufo jotain muita laitteitta,kuin vaan se anteeni ja töllö , jotain lisä jutskii ,jot näkyy ?
    Meillä on taksissa tuollainen laite.Kuskilla oma näyttö 7 tuumaa ja kattonäyttä 19 tuumaa asiakkaille.Kyllä
    siinä kuva näkyy ajaessa.En ole kokeillut kun 120 km/h ja varmaan katve paikoissa saataa kuva pätkiä.Anteenina on
    katolla kaksi noin 10cm kumipatukkaa ;D ;D
    tuli väärä lainaus piti olla Akun
  • #19 kirjoittanut migel 14 Mar 2011
  • Tälaisella alta 40 euroa postikuluineen maksavalla näkyy diki tv hyvin.

    Takana näkyvä sähkötolppa tekee aika hässäkän kuvasta ???


    Mistä näitä saa ostaa???
  • #20 kirjoittanut joo o 15 Mar 2011
  • #21 kirjoittanut migel 15 Mar 2011
  • Hain Turusta tänään Triaxin digikatiskan suurin malli, kait sillä alkaa jotain piirrettyjä näkymään mustavalkoisena ;D ;D ;D


    edit; Tää tulee siis taloon, ei vaunuun :o
  • #22 kirjoittanut 88k5 15 Mar 2011
  • miten tuo ufo toimis ,jos sen kiinnittäis pyörätelineeseen ...isäntä kun ei malttais laittaa reikää kattoon ja suunnittelee perutuskameraakin siihen kiinnittää ...en ole missään ikinä nähnyt tuollaisii pyöräteline virityksii mitä hän suunnitelee ...mut ootteko te ja mahtaax siinä mikään toimia ...minnuu arveluttaa aika paljonkin moiset hökötykset ...en kyl tiedä miten ne sit kiinnitetään ...mut siltikin  :o  ???

    Siitä pyörätelineestä ei ole kuin häiriöksi antennivastaanotoss 8) Sitten ne kaapelit vedetty ikkunoiden välistä, ja jeesusteipillä korissa kiinni  :-\  Eih.. asennukset pitää tehdä näkymättömästi, tiiviisti ja luotettavasti.

    Kyllä Triax Ufo toimii ajonaikana ihan hyvin motareilla kun on "aakeeta laakeeta".. ja on käyttäjäystävälline n kun koko antenni asian voi unohtaa ja keskittyä itse televisioon.


    Olen tosin eräällä suomalaisella nähnyt mastoputken kiinnitettynä pp-telineeseen ja siinä wlan-antenni.. eihän kovin "siistin näköinen" ollut, mutta varmaan tarkoituksen mukainen..
  • #23 kirjoittanut sipu 15 Mar 2011
  • nyt oon törmännyt nois uffois 100 ja 120 malisiin ...onks niis jotain muutakin eroa ,kuin tuo numero vai onko niin ,et toine passaa veneese ja toine autoon ? kiitoksii viel valaisevist vinkeist ...  :)
  • #24 kirjoittanut sipu 15 Mar 2011
  • Siitä pyörätelineestä ei ole kuin häiriöksi antennivastaanotoss 8) Sitten ne kaapelit vedetty ikkunoiden välistä, ja jeesusteipillä korissa kiinni  :-\  Eih.. asennukset pitää tehdä näkymättömästi, tiiviisti ja luotettavasti.

    Kyllä Triax Ufo toimii ajonaikana ihan hyvin motareilla kun on "aakeeta laakeeta".. ja on käyttäjäystävälline n kun koko antenni asian voi unohtaa ja keskittyä itse televisioon.
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Olen tosin eräällä suomalaisella nähnyt mastoputken kiinnitettynä pp-telineeseen ja siinä wlan-antenni.. eihän kovin "siistin näköinen" ollut, mutta varmaan tarkoituksen mukainen..

    olen kanssas samaa mieltä , jot katolle vaan anteeni ja sillä sipu-li ... :)
  • #25 kirjoittanut Amigo 15 Mar 2011
  • nyt oon törmännyt nois uffois 100 ja 120 malisiin ...onks niis jotain muutakin eroa ,kuin tuo numero vai onko niin ,et toine passaa veneese ja toine autoon ? kiitoksii viel valaisevist vinkeist ...  :)

    Eipä noissa  muuta eroa ole kuin kiinnikkeet. HUOMAA ETTÄ VIRRANSYÖTTÖLAITE EI KUULU PAKETTIIN ENÄÄ (lisävaruste)

    Olemme pienentäneet UFO-mallien määrää kahteen monipuolistamalla tuotetta niin, että nämä kaksi mallia kattavat kaikki aikaisemmat mallit.

      - 360' vastaanotto

      - Optimoitu DVB-T -vastaanottoon

      - Kattaa alueet FM/DAP/VHF III/UHF

      - Sisäinen 28dB vahvistin

      - Käyttöjännitealue 5-24VDC

      - Sääsuojattu

      - Soveltuu kotiin, veneeseen, matkailuautoon- ja vaunuun, sekä busseihin että rekka-autoihin

     

    UFO 100

    Tuotenumero 109100

    UFO-antenni, masto- ja kattokiinnikkeet ja liittimet

     

    UFO 120

    Tuotenumero 109120

    UFO-antenni, masto-, katto- ja universaalikiinniks e, keskikiinnitysrauta ja liittimet

    UFO-antennien käyttöjännite on laajennettu toimimaan alueella 5V-24VDC. Kaikissa asennuksissa ei tarvita erillistä virransyöttölaitett a, koska tarvittava käyttöjännite voidaan nyt ottaa digiboksin tai digitelevision syöttämästä 5V jännitesyötöstä. Tästä johtuen virransyöttölaittee t ovat aikaisemmista UFO-paketeista poiketen nyt erillisia varusteita.

     
  • #26 kirjoittanut vippe 13 Apr 2011
  • #27 kirjoittanut Heiman 13 Apr 2011
  • Taitaa olla edullisin ufo täällä  ::)
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=44617&imageId=348382

    On kyllä tosi halpa jos ei tarvitse virtalähdettä.Eli on semmoinen TV josta voi anteenin syötön(5V) laittaa päälle.
    Pari vuotta sitten ostin vastaavan noilla kaikilla kiinnikkeillä(hyllyn ainoa paketti) + virtalähde mukana niin
    hinta oli jotain reilu 100€.
  • #28 kirjoittanut Aakku 13 Apr 2011
  • Siitä pyörätelineestä ei ole kuin häiriöksi antennivastaanotoss 8) Sitten ne kaapelit vedetty ikkunoiden välistä, ja jeesusteipillä korissa kiinni  :-\  Eih.. asennukset pitää tehdä näkymättömästi, tiiviisti ja luotettavasti.

    Olen tosin eräällä suomalaisella nähnyt mastoputken kiinnitettynä pp-telineeseen ja siinä wlan-antenni.. eihän kovin "siistin näköinen" ollut, mutta varmaan tarkoituksen mukainen..
    Kaikista uhkakuvista huolimatta...

    Mulla on tällä hetkellä UFO yläkaapissa auton etuosassa. Kyllä se sielläkin toimii, mutta nyt iski tilanahtaus ja tarvitsen sen kaapin muuhun käyttöön.
    Ajattelin siirtää UFON auton takaosassa pystyssä olevaan olevaan tavaratelineeseen. Sitä varten hankittuna on sellainen UFON oma kaidekiinnitin. Itse antenni jää törröttämään aavistuksen kattopinnan yläpuolelle. Saa nähdä sitten pelaako.

    Antennijohto olisi tarkoitus vetää takaoven raameissa olevasta reiästä, josta kulkee sähköpiuhat oveen. Ei tulisi ylimääräisiä reikiä ja johdon veto suht huomaamaton.

    Sitten kysymys.
    Kumpaan päähän kannattaisi kytkeä vahvistin? Takaosaan antennin lähettyville, vai etuosaan telkkarin lähelle. Antennipiuhaahan tulisi kolmisen metriä.
  • #29 kirjoittanut T-Cat 13 Apr 2011
  • Vahvistin pitäisi asentaa mahdollisimman lähelle antennia, jos asentaa toiseen päähän vahvistin vahvistaa myös kohinat ja muut häiriösignaalit mutta tuskinpa tässä tapauksessa on merkitystä kun kaapelikin on vain kolmisen metriä pitkä.
  • #30 kirjoittanut sipu 13 Apr 2011
  • Kaikista uhkakuvista huolimatta...

    Mulla on tällä hetkellä UFO yläkaapissa auton etuosassa. Kyllä se sielläkin toimii, mutta nyt iski tilanahtaus ja tarvitsen sen kaapin muuhun käyttöön.
    Ajattelin siirtää UFON auton takaosassa pystyssä olevaan olevaan tavaratelineeseen. Sitä varten hankittuna on sellainen UFON oma kaidekiinnitin. Itse antenni jää törröttämään aavistuksen kattopinnan yläpuolelle. Saa nähdä sitten pelaako.

    Antennijohto olisi tarkoitus vetää takaoven raameissa olevasta reiästä, josta kulkee sähköpiuhat oveen. Ei tulisi ylimääräisiä reikiä ja johdon veto suht huomaamaton.

    Sitten kysymys.
    Kumpaan päähän kannattaisi kytkeä vahvistin? Takaosaan antennin lähettyville, vai etuosaan telkkarin lähelle. Antennipiuhaahan tulisi kolmisen metriä.


    laittappa sit tietoa ja kuvaa , kun oot kokeilut ja hyväks todennut .. isäntä kun meinas pyörätelineesen tuon virittää , mut kyl luulen , et tuol katol ois sen oikea paikka meitin tupacarsis... :)
Sivuja:
Toiminto