Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.

<< < (118/134) > >>

jukkaT:

--- Lainaus käyttäjältä: jukkaT - 31.07.2018     kello on 18:31 ---On se ollut jo neljä vuorokautta, Täytyy odotella vielä.

--- Lainaus päättyy ---

Viikko jo vierähtänyt ja edelleenkään jääkaappi ei kylmene kuin vähän, Pakastinosa on -18 asteinen. mittasin tuon kierron lämpötilan ennen lauhdutinta ja mittari näytti 105 astetta, lauhduttimen jälkeen 40 astetta, Onko nuo ok?

Beagle:
Mikähän ihme dometicin malli minulla on tuossa LMC:ssä. Imee ilman pohjasta ja pakokaasut pihalle katolta. Seinässä ei siis ritilöitä ollenkaan.

Ilmeisesti jo tehtaalla asennettu tuulettimet, kun aika ajoin kuuluu hurinaa kaapin takaa. Varmaan halpa korjata kun aikanaan hajoaa.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Beagle -  3.08.2018     kello on 19:31 ---Mikähän ihme dometicin malli minulla on tuossa LMC:ssä. Imee ilman pohjasta ja pakokaasut pihalle katolta. Seinässä ei siis ritilöitä ollenkaan.

Ilmeisesti jo tehtaalla asennettu tuulettimet, kun aika ajoin kuuluu hurinaa kaapin takaa. Varmaan halpa korjata kun aikanaan hajoaa.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä. Mulla on kaksi riitilää jääkaapin takana seinässä. Ja LMC 720 vm.2007

smy:
Paljonkohan lämmöt pitäisi olla tuolla takana kun jääkaappi kunnossa. Nuo lämmöt mitattu halvalla infrapunamittarilla .

2,5h ollut tuossa vaiheessa päällä täysin lämpimästä (ulkolämpö 30c. Pakastin +10c, jääkaappi 26c)

jukkaT:

--- Lainaus käyttäjältä: smy -  3.08.2018     kello on 19:46 ---Paljonkohan lämmöt pitäisi olla tuolla takana kun jääkaappi kunnossa. Nuo lämmöt mitattu halvalla infrapunamittarilla .

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

2,5h ollut tuossa vaiheessa päällä täysin lämpimästä (ulkolämpö 30c. Pakastin +10c, jääkaappi 26c)

--- Lainaus päättyy ---

Tämä olikin hyvä kuva  Thumb

Toivottavasti joku osaa vastata tähän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View