Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.

<< < (12/134) > >>

ihaa:
Nyt kunnollisten helteiden (klo 9 jo +24) aikaan olen päässyt testaamaan jääkaapin toimintaa pelkästään kaasulla (vaikka alueella verkossa ollaankin) niin tyytyväinen tuohon voinee olla. Lämpötila pysyy +3 - +5 asteen välillä koko kuumimman ajan, ainakin itse olen huomannut että jääkaappi pysyy kylmänä kunhan pitää sen vaan kaasulla.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Jack796 -  9.07.2011     kello on 12:40 ---Mites tuossa toimisi tuollainen "vaaka" mallinen tuuletin eli
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
50x50x338mm
http://www.aquatuning.fi/product_info.php/info/p5288_Innovatek-CrossFlow-fan-33-8cm---3-12W.html

Ainakin ilma menisi koko leveydeltä, eikä piste tyyliin..

--- Lainaus päättyy ---
Toi ois kyll hieno siihe hommaaan....Mutta jo tavalleinen nelikanttinen tuuletinki riittää

K.E.V:
Millaisia tuulettimia olette laittaneet ISOON kaappiin . Jossa 1 alaritilä seinässä ja ylempi katolla .

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.07.2011     kello on 19:47 ---Millaisia tuulettimia olette laittaneet ISOON kaappiin . Jossa 1 alaritilä seinässä ja ylempi katolla .

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä siihen riittää se yksi 120mm:nen

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 11.07.2011     kello on 20:47 ---Kyllä siihen riittää se yksi 120mm:nen

--- Lainaus päättyy ---
Mutta mihin sen laitat , tuo lauhdutinkenno on siellä jossain korkeuksissa ?
Täytyy tutkia kun kopin haen huomenna. Perjantaina tulen sinne naapuritontille

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View