Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.

<< < (109/134) > >>

smy:
Alkaa olla mieli kypsä tuohon kaasujääkaappiin... Sitä on nyt 4 kertaa käytetty 9v aikana pajalla ja aina se hetken pelaa korjauksen jälkeen... Pikkuisen alkanut käydä akkuvarustus+kompressorikaappi mielessä. Ei jaksaisi leikkiä näiden vehkeiden kanssa ja heitellä ruokaa pois kun ei koskaan tiedä milloin pettää...

Kaksi puhallinta ollut koko päivän hönkimässä tuolla.

smy:
Laitetaan vielä tuning jääkaappi. Toisessa tietokonetuulettime ssa sattui olemaan led valot  ;D

elwari:
No nytkö se varustelukierre taas alkoi, vartoo vaan, minä laitan kolme  ;D ;D

Reissaaja80:
Pitäs vissiin iteki viritellä nuo tuulettimet. Mistä olette virran ottaneet noille? Jääkaapin piuhoista vai jostain muualta ryöstäneet?
Mulla tulee nuo jääkaapin lauhdutinritilät tuon ylemmän ulkoritilän eteen, niin siihen mahtuisi noin 80mm tuulettimia. Jos laittas 2 kpl ja kokeilis niillä.

elwari:
Vaunusta ja kaapista riippuu, mulla on kaapin takatilassa sokeripala, mihin tulee kaapin akkukäytön sähkö, siihen sulake väliin ja tuuletin ja katkaisimen laitoin kaapin käyttöpaneeliin. Kyllä kaksi tuuletinta varmastikin on tarpeeksi, kokeillessani useammalla alkoi jo palokaasut imeytyä mukana, eivätkä enää tulleet oikeata reittiä palokaasuputkesta sen T-kappaleen kautta pihalle.

PS, todennäköisesti kaapin takana on myös 230 voltin liitäntä, siihen ei kannattane laittaa :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View