Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.

<< < (92/134) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: hapero - 28.08.2014     kello on 19:04 ---Olisko regulaatori kytkennän. Regulaatori hukkaa samanverran tehoa kuin puhaltimet käyttää.

--- Lainaus päättyy ---

Näin minä olen vähän funtsinut. Ottaahan regulaattori vähän evästä, koska se lämpiää.  :)

mjo33400:
Tonkin asian selvittäisi nopeasti mittaamalla. Thumb

elwari:
Ei mulla ole henkseleitä, saako silti vastata :D

Jos ajatellaan niin, että puhallin ottaa vaikka  0.1 ampeeria virtaa sillä pikkunopeudella. Kaksi puhallinta sarjassa on 0.1A. Regulaattorin kanssa kaksi puhallinta on rinnan 0.2A. Molemmissa tapauksissa jännite on sama 12 volttia, eli rekkulaversio vie kaksinkertaisen tehon. Siis silloin, jos kyseessä on tavallinen ei-hakkurityyppinen versio, siinä sitten paistetaan puolet tehosta lämmöksi.

Eeli

Turhan Höpöttäjä:
Minulla on ylä ritilässä kolme puhallinta. Muutin kytkentää, kaksi sarjaan 30 asteen nappiterkun taakse. Kolmannen puhaltimen muutin suora kytkennäiseksi ja tilasin sille 40 asteisen terkun.  :D

uppotukki:
itel kulkimes korkea paappi jossa lauhrutin aika alhaalla ja ahras tila ,laitoin puhaltimen  noin 40sm varrenpäähän jolla laskin sen lauhrutimen alle ja kiinitin yläaukon alasyrjään parilla peltiruuvilla,johrot ja termarin laitoin samaan paketiin valmiiksi ,josta vein johrot etiäpäin kytkimelle ,tuntus et pelaa ihan kohtuullisesti ,

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View