Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 14.08.2014 kello on 23:35 ---Kun lueskelen näitä virityksiä niin aikuisten oikeesti jotkut kritisoi jonku sammuttimen perään.. :-[
--- Lainaus päättyy ---
Nämä "viritykset" voi tehdä myös niin kuin tehdas sen tekisi, näitä tuunauksia kun on saatavilla lisävarusteenakin, joten ei mitään hätää kunhan sen vaan tekee huolella, olipa se tekeminen sitten mitä tahansa.
Catiska:
Perustelehan ihaa vähän tarkemmin...
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 15.08.2014 kello on 07:46 ---Perustelehan ihaa vähän tarkemmin...
--- Lainaus päättyy ---
Dometicillahan on puhallin saatavilla jääkaapin taakse lisävarusteena, on siitä täällä ollut puhetta en nyt tähän hätään jouda sitä etsimään.
Vai mistä pyysitkään perusteluja ? ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 14.08.2014 kello on 23:35 ---Kun lueskelen näitä virityksiä niin aikuisten oikeesti jotkut kritisoi jonku sammuttimen perään.. :-[
Minä en halua ketään teistä virittäjistä naapuriksi.. ;D
Ja kuitenkin saan vaikka en haluaisi... 8)
--- Lainaus päättyy ---
En olisi kyllä huolissani. Tupakoivasta humallusmiehestä kylläkin (enpä tiedä polltteleeko Jussi, eli ei ole henkilöönkäyvä kommentti).
Ihan yhtä vaarallisia on mun tuulettimet kuin pelkkä jääkaappi yleensäkin käytössä ollessaan.
Vemppu:
Kuka mitäkin vaaralliseksi näkee.
Toki jos sähköt puhaltimelle on vedetty päin peetä eikä missään yhtään sulakettaa ja johdot jääkaapin liekkipesän läpi niin voihan siitä jotain vaaraa olla.... Ja riskihän se on sekin että jääkaappi on niin kylmä että itsekunkin juomat jämähtää jäähän.
Alan:in kanssa samoilla linjoilla että enemmän olen huolestunut käyttäjien toiminnan aiheuttamista turvallisuusvajeist a kuin laitteiden riskistä. Tosin, enpä niillä kämppäreillä ole eli yleensä on naapurit aika vähissä eli sikäli ihan sama.
Mutta minuakin kiinnostaisi että mitkä tarkkaan ottaen on ne riskin paikat tässä asiassa ja miten ne tulisi tehdä ettei niitä olisi? Jos nuo "viritysheitot" jää vain siihen ettei konkretisoida sitä missä sen riskin tässä ketjussa näkee niin silloin voisi jättää "virittelypuheet" ihan omien äänihuulien takapuolelle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta