Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.

<< < (83/134) > >>

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti -  1.08.2014     kello on 22:03 ---Sorry ja anteeksi!
Mulla oli se alaritiläkin yhdellä ruuvilla, mahtoi olla vielä helposti kolikkomallisella.
Aina ei ymmärrä muita karavaanariystäviä, vaikka näitä vehkeitä on ollut monenmallisia.  :)
m

--- Lainaus päättyy ---

Ei kannata anteeks pyydellä  ::) minä kun kuvittelin et noi on aina kunnolla ruuvattu kiinni  ???

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 -  1.08.2014     kello on 22:22 ---Ei kannata anteeks pyydellä  ::) minä kun kuvittelin et noi on aina kunnolla ruuvattu kiinni  ???

--- Lainaus päättyy ---
[
Tuota samankokoista kehystä saa kaksiosaisena. Eli kehys autoon kahdeksalla ruuvilla ja irrotettava säleikkö ja siihen säleikköön saa vielä pakkassuojamuovin

pstj:
Meillä on kanssa tuo "ruuvaa kahdeksan ruuvia"-pikaliitäntä. Täytyneepä etsiä käsiin pari noita kimin mainitsemia kaksiosaisia.

krtek:

--- Lainaus käyttäjältä: krtek -  1.08.2014     kello on 07:18 ---Hyvin on perusteltu missä tuulettimen pitäisi olla. Minulla se on "väärässä paikassa" eli juuri tuossa yläritilän takana. Ongelmana vaan on kaapin takana oleva ahtaus, en oikein saa tuuletinta lauhduttimen ripojen alle ellei ala purkamaan koko kaappia pois paikaltaan. Kädet jotenkin taipuu ritilän alle ja saan tuulettimen aseteltua siihen mutta kiinnittäminen on sitten tekemätön paikka. Hyviä ehdotuksia miten tuo voisi onnistua?

--- Lainaus päättyy ---

Jos keskustelisi itsensä kanssa... kuinkahan onnistuisi jos laittaisi metalliliimalla kiinni.

reiska14:
Täplät sika-maassaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View